Customer Experience Manager
Reklama

#Magazyn

W najnowszym numerze magazynu m.in.:

  • Firma PZU wystartowała z cyklem “CX w praktyce”
  • Omniexperience, czyli czego doświadczymy na zakupach już w najbliższej przyszłości
  • Docenianie siłą napędową zaangażowania
  • Projektowanie interakcji człowieka z człowiekiem
  • Co warto wiedzieć o punktach bólu i punktach zadowolenia?
  • Jak zacząć swoją przygodę jako Customer Success Manager?
  • Rozmowa z Jackiem Wieczorkowskim, kierownikiem Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Santander Consumer Banku

W numerze także bezpłatny dodatek „CXM”, a w nim:

  • Po co wydawać na inicjatywy CX, skoro dobrze nam idzie?
  • Kultura organizacyjna jako filar podejścia do Customer Experience
  • Made With Bravery: Serving Customers amid the War
  • Rozmowa z Moniką Kolaszyńską, prezesem zarządu Super-Pharm Poland
Reklama