Customer Experience Manager
Reklama

#Magazyn

W najnowszym numerze magazynu m.in.:

  • Marzę, żeby zespół CX przestał być w firmie potrzebny. Rozmowa z Aleksandrą Gorbacz-Andruk, dyrektorką Centrum Eksperckiego ds. Customer Experience w Nationale-Nederlanden Polska
  • Trendy, technologie i przyszłość Customer Experience w najnowszym raporcie PZU
  • 4 x TAK za zamykaniem pętli usprawnień.
  • Jak skutecznie wdrożyć zamkniętą pętlę usprawnień opartą na głosie klienta?
  • Wiele odsłon ścieżki klienta w służbie zarządzania biznesem
  • Trendy w Customer i Employee Experience Management. Na co - zdaniem dyrektorów i kierowników Customer, Employee i Patient Experience - warto zwrócić uwagę w 2024 roku?
  • Rozmowa z Maciejem Kowalówczanym, kierownikiem działu strategii Customer Experience w Polskich Liniach Lotniczych LOT

W numerze także bezpłatny dodatek „CXM”, a w nim:

  • Chcemy włączyć wszystkie obszary organizacji w działanie na rzecz klienta. Rozmowa z Dominikiem Witkiem, członkiem zarządu PZU Życie SA
  • Jak stać się liderem skoncentrowanym na człowieku?
  • W XXI wieku Excel w strategicznych decyzjach to za mało