Customer Experience Manager

Sieć Play bez Customer Experience Directora

Customer Experience Manager | 2022-01-17 17:10:30 |   1 minuta czytania
Reklama

#Magazyn

Co w najnowszym numerze magazynu?

  • Relacja z pierwszej edycji konferencji X SUMMIT
  • CX w Polsce dorośleje, ale wymagania wobec niego też - opinia eksperta
  • Podsumowanie polskiego CX w 2022 roku
  • Czy doświadczenie klienta i lojalność idą w parze, czyli wyniki ankiet
  • Raport „CX w polskich firmach”
  • Porady, jak zarządzać CX w czasach kryzysu
  • Rozmowa z Jakubem Kłoczewiakiem, Customer Experience Directorem w Allegro

W numerze także bezpłatny dodatek „CXM”, a w nim:

  • CX z perspektywy polskich firm, czyli raport CX firmy PZU
  • Porady na temat proklienckiego przywództwa - przepis na odporność organizacji
  • Mapa Podróży Klienta - narzędzie, dzięki któremu można przekraczać oczekiwania klienta
  • Zachowania pracowników zorientowane na klienta - jak uniknąć pułapek?
  • Rozmowa z Bartoszem Łopińskim, założycielem i prezesem firmy Billennium
Reklama