Customer Experience Manager

Wielki finał CX Day w ING

Customer Experience Manager | 2022-11-18 10:12:47 |   2 minuty czytania

#Magazyn

W najnowszym numerze magazynu m.in.:

  • Aleksandra Naborczyk zdradza, jak pracuje nad CX w NapoleonCat
  • Karolina Sielska-Bielska z firmy Symfonia przyznaje, że nie ma złudzeń, iż Customer Experience staje się integralną częścią rozwoju biznesu
  • Marta Łukawska-Daruk pisze o 5 pułapkach budżetowania w obszarze CXM
  • Justyna Jakubczyk pisze, jak wygenerować wartość biznesową z końcowych doświadczeń
  • W numerze także specjalne strony "Narzędzia przydatne w pracy Customer Experience i Employee Experience managera"
  • Aga Szóstek pisze o usypywaniu górek przy okazji zasypywania dołków
  • Jacek Wieczorkowski w swoim felietonie zastanawia się, czy omnichannel, to przyszłość, teraźniejszość, a może już przeszłość?

W numerze także bezpłatny dodatek „CXM”, a w nim:

  • Trevor Coyne opowiada o początkach OpsTalent, a także teraźniejszości i tym samym sporych sukcesach firmy
  • Joanna Hirsz podpowiada, jak kadra zarządzająca może skutecznie wspierać Customer Experience, zaś Justyna Jakubczyk, jak wygenerować wartość biznesową z końcowych doświadczeń
  • Maciej Panek, prezes Panek CarSharing, w swoim felietonie pisze o młodych na rynku pracy - zastanawia się, czy to leniwi marzyciele czy może jednak ofiary zmieniającej się rzeczywistości?