Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.

- Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów - podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzający brave conferences.

Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży: strategie rynku retail, rola AI w handlu detalicznym, digitalizacja retailu, sprzedaż omnichanel, optymalizacja e-commerce, zmiany w zachowaniach konsumentów, phygital: budowanie jednolitego doświadczenia, asortyment i strategie cenowe w dobie AI, marketplace & cross border commerce oraz retail media. 

Więćej na temat prelegentów i programu na stronie https://retailchallengepoland.pl. Bilety dostępne zaś na stronie https://retail2024.registration-form.online. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Customer Experience Manager".