Nowy CX Leader ma zarządzać zespołem doradców, a także komunikować i kaskadować na zespół cele operacyjne i biznesowe - zgodnie ze strategią CX. "Jako ambasador potrzeb klientów zadbasz o to, aby te potrzeby były uwzględnione w procesach i projektach, które realizuję twój zespół" - czytamy w ogłoszeniu. Firma zapewnia, że nowy CX Leader "będzie pracował na najnowocześniejszych systemach CRM i Customer Experience oraz weźmie udział w ich testowaniu i wdrażaniu. "Poznasz najnowsze trendy i benchmarki Customer Experience, a zdobytą wiedzę wykorzystasz w projektach realizowanych przez zespół CX". 

Allegro podkreśla ponadto, że chce tworzyć najlepszy dział obsługi klienta i praca nowego CX Leadera będzie kluczowa dla jego budowy i rozwoju. "Naszym celem jest satysfakcja i zadowolenie klientów. Twoja praca będzie oparta na budowaniu i utrzymywaniu naszych relacji. Doradzisz naszym klientom z jakich funkcji i możliwości mogą korzystać oraz jakie mają prawa jako konsumenci. Jesteśmy energicznym zespołem ponad 140 doradców, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnia obsługę w wielu kanałach kontaktu, wspólnie z nami zmienisz sposób obsługi klientów" - chwali się Allegro.