W nowej roli będzie odpowiadać za monitorowanie pracy zespołu Contact Center amerykańskiego działu Informacji Medycznej Pfizer. Jak przynzała w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager", jej priorytetem będzie zapewnienie, aby zapytania pacjentów, lekarzy i pielęgniarek były obsługiwane nie tylko sprawnie, ale także z najwyższą troską o doświadczenie klienta. W zakres jej obowiązków wchodzi również doskonalenie procesów w Contact Center, szkolenie zespołu w obszarze Customer Experience (CX) oraz nadzór nad realizacją kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
Będzie także analizować najnowsze trendy, aby dbać o spójność i wysoką jakość doświadczeń klientów Pfizer we wszystkich kanałach kontaktu. Jednym z jej kluczowych zadań będzie praca z głosem klienta (VoC), a jej pasję do tej dziedziny zamierza rozwijać, przekuwając wnioski z analiz na konkretne inicjatywy i działania poprawiające doświadczenie klientów.
Anita Czarnecka może pochwalić się ponad dekadą doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta w firmach medycznych oraz biotechnologicznych. Na swoim koncie ma wiele udanych inicjatyw z zakresu Customer Experience. W 2023 roku rozpoczęła studia podyplomowe z zarządzania doświadczeniem klienta (Customer Experience Management) na WSB Merito, kontynuując swoją ścieżkę rozwoju w tej dziedzinie.C