– Rynek nieruchomości to nie tylko budynki i metry kwadratowe. To przede wszystkim ludzie – ich potrzeby, emocje, życiowe sytuacje i wyzwania. Chcemy ich słuchać i pokazywać, jak naprawdę wygląda ich droga do nowego miejsca do życia – mówi Anna Zachara-Widła, komentując objęcie nowej funkcji.

Zadaniem Customer Voice Expert będzie prowadzenie projektów badawczych, których celem jest nie tylko diagnoza potrzeb użytkowników, ale też głębokie zrozumienie ich opinii, oczekiwań i doświadczeń związanych z rynkiem nieruchomości. Pierwszym autorskim projektem w tej roli będzie cykliczne badanie nastrojów i emocji rynkowych, publikowane co kwartał. Prace nad inicjatywą trwają od początku roku.

– Cieszę się z powrotu do branży nieruchomości. To przestrzeń, która bardzo mocno wiąże się z emocjami i życiowymi przełomami – decyzjami, które nie są czysto racjonalne. Zmieniamy się jako społeczeństwo, zmieniają się nasze wartości i priorytety. Warto uważnie wsłuchiwać się w te zmiany, by móc lepiej odpowiadać na rzeczywiste potrzeby ludzi – dodaje Anna Zachara-Widła.

W przeszłości realizowała badania m.in. dla Polskiej Rady Centrów Handlowych, Polpharmy, „Dziennika Gazety Prawnej” oraz Onkofundacji Alivia. Jej doświadczenie łączy kompetencje badawcze z umiejętnością interpretowania kontekstu społecznego, emocjonalnego i rynkowego.

Nowa funkcja Customer Voice Expert ma służyć wzmocnieniu perspektywy użytkownika w rozwoju portalu. Jak podkreśla Alicja Palińska, brand manager w Nieruchomosci-online.pl, rola Anny Zachary-Widły będzie kluczowa dla dalszego zbliżenia się do realnych potrzeb osób szukających nowej przestrzeni do życia.

– Jako portal wspierający miliony ludzi w jednej z najważniejszych decyzji życiowych, chcemy jeszcze uważniej patrzeć na rynek ich oczami. Ania będzie naszym łącznikiem z codziennością użytkowników – osobą, która wysłucha ich historii i obaw, a także pomoże lepiej zrozumieć, co naprawdę stoi za decyzją o przeprowadzce. Efekty tej pracy pomogą nie tylko nam, ale też naszym partnerom – pośrednikom i deweloperom – mówi Palińska.

Nowa rola to kolejny krok w rozwoju podejścia, które stawia człowieka i jego doświadczenie w centrum refleksji nad rynkiem nieruchomości.C

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone