BespokeChat zapewnia, że jest organizacją, która rozwija się i widzi potrzebę uporządkowania zasad, procesów i procedur, zważywszy na kilkunastoosobowy zespół. "Stale zależy nam na tym, aby praca wszystkich członków zespołu przynosiła oczekiwane rezultaty określone miernikami. Jednym z głównych obowiązków będzie również prowadzenie wdrożeń obsługi nowych klientów, nowych członków zespołu i wprowadzanie niezbędnych zmian w sposobie obsługi czatów" - można przeczytać w ogłoszeniu

Do zakresu obowiązków Senior Team Leadera Contact Center BespokeChat należeć będzie m.in. podejmowanie codziennych działań i organizacja pracy zespołu, których celem ma być pozytywny wpływ na mierniki (efektywność sprzedażowa, średni czas oczekiwania na pierwszą wiadomość konsultanta, średnie zadowolenie klientów z obsługi na czacie), wdrożenie Net Promoter Score, czyli badania satysfakcji partnerów z pracy zespołów połączone z wdrożeniem w życie wniosków z niego wynikających, odpowiednie konfigurowanie narzędzi aby podnieść efektywność zaproszeń do rozmów czat, wdrażanie nowych pracowników, wdrażanie nowych klientów.

BespokeChat to chat contact center, który oferuje firmom obsługę czata na ich stronie internetowej 7 dni w tygodniu, w godzinach 8-23. Jest liderem w obsłudze klienta przez czat na rynku polskim, gdzie działa już prawie 8 lat. W tym czasie obsłużyla ponad milion czatów. Współpracuje z czołowymi firmami z branży motoryzacyjnej oraz deweloperskiej. Co ciekawe, od początku istnienia firma działa wyłącznie w formie zdalnej.

- Nasi pracownicy rozsiani są po całej Polsce, jednak wypracowane przez lata zasady komunikacji pozwalają nam na utrzymanie wysokiej jakości współpracy między wszystkimi członkami zespołu - przyznaje Paweł Antkowiak, prezes firmy. 

Więcej szczegółów na stronie www.bespokechat.com