Jak czytamy w ogłoszeniu, celem Customer Experience Managera będzie zrozumienie biznesowych i technicznych celów klientów oraz opracowywanie strategii umożliwiających ich realizację.

Kluczowe obowiązki na tym stanowisku obejmują m.in.: zwiększanie adopcji technologii i usług Cisco – wspieranie klientów w pełnym wykorzystaniu zakupionych rozwiązań, co przełoży się na sukcesywną odnowę umów oraz wzrost przychodów, budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi osobami u klientów – na poziomie technicznym i wykonawczym, zrozumienie ich wyzwań biznesowych i celów, reprezentowanie klientów w Cisco – dbanie o to, by ich potrzeby były realizowane, a doświadczenie z usługami i produktami było jak najwyższej jakości, a także tworzenie i wdrażanie planów technicznego wdrożenia – we współpracy z zespołami Customer Success oraz innymi działami, aby optymalizować inwestycje klientów i zwiększać wykorzystanie technologii Cisco.

Od kandydatów firma wymaga co najmniej 2-letniego doświadczenia we wdrożeniach i zrozumienie praktyk cyklu życia oprogramowania, doświadczenie w budowaniu relacji z osobami na wysokim szczeblu zarządzania oraz wiedzy na temat koncepcji przychodów cyklicznych, marż i rezygnacji klientów.  

Cisco to lider w branży technologicznej - wspiera m.in. szpitale, umożliwiając lepszą komunikację z pacjentami, pomaga szkołom i uniwersytetom w nauczaniu w trudnych warunkach, a przedsiębiorstwom umożliwia nowe formy współpracy z klientami i pracownikami. Cisco nieustannie działa na rzecz cyfrowej transformacji, także w najodleglejszych zakątkach świata.

Szczegóły oferty na stronie https://www.linkedin.com/jobs/view/4063307279