OKIEM EKSPERTA
CX manager nie odpowiada za dobre doświadczenia klientów
Już na sam tytuł pewnie część z czytelników się obruszyła – jak to, przecież to właśnie CX manager jest głównym odpowiedzialnym w organizacji za to, aby klienci mieli dobre doświadczenia. Ba, nawet za to, aby te doświadczenia były coraz lepsze. Owszem - może to stwierdzenie lekko na wyrost. Ale… należy wyobrazić sobie, że szef zlecił posprzątanie pewnego nieco zapuszczonego dużego domostwa.
fot. Shutterstock
I dał taką instrukcję:
1. Masz prawo (i czas) wysłuchać domowników, dowiedzieć się co im przeszkadza, gdzie według nich roi się od pajęczyn, co należy koniecznie posprzątać, co wyrzucić
2. Niestety na sprzątanie nie masz żadnego budżetu, ani zasobów ludzkich, czyli nie dostaniesz pieniędzy na ścierki, mopy czy środki czystości. Nie masz też (prócz siebie) żadnych dodatkowych rąk do pracy.C
Jak zabierzesz się do tego zadania?
Pełna treść artykułu w pierwszym numerze "Customer Experience Manager".
© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone