Warsztat potrwa trzy godziny. Spotkanie odbędzie się w formule online, aby umożliwić udział bez względu na miejsce zamieszkania czy pracy. W programie przewidziano:

  • Debatę oksfordzką: „Czy klientocentryczność istnieje bez działu CX?” z udziałem Waldemara Kupca, Jacka Wieczorkowskiego, Marty Bryli-Gozdyry, Aleksandry Jagiełło-Bono, Joanny Hirsz oraz Joanny Sobolewskiej.
  • Wymianę doświadczeń i inspiracji między ekspertami i uczestnikami.
  • Networking jako przestrzeń do nawiązywania relacji i rozmów o praktyce.
  • Omówienie wyzwań i potrzeb, które uczestnicy napotykają w codziennej pracy.

Pierwszy warsztat Instytutu stanie się okazją do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na pytania o to, jak rozwijać doświadczenia klientów, pracowników, gości i pacjentów w zmieniającym się świecie.C

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla członków Instytutu, zaś dla osób, które jeszcze nie dołączyły do grona członków HEI, przewidzano bilety w cenie 99 zł (do kupienia wyłącznie w cxstore.pl). Patronem wydarzenia jest magazyn "Customer Experience Manager". 

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone