Izabela Franke to ekspertka w obszarze Customer Experience oraz technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami (MarTech, CRM, e-commerce self-service, portale) z ponad 15 letnim doświadczeniem. Przed dołączeniem do Future Mind przez ponad 6 lat była związana z firmą konsultingową PwC, gdzie jako Vice Director i Head of Digital Ecosystems, wspierała organizacje w procesach transformacji cyfrowej, w obszarach Front Office, które wiążą się bezpośrednio z konsumentem, tj., marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klientów. W swojej pracy łączy wiedzę biznesową i rozumienie technologiii, dostarczając rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność klientów oraz budują doskonałe Customer Experience.

Izabela Franke doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Agora, Benefit Systems oraz Atos Polska. W swojej długoletniej karierze zawodowej zrealizowała wiele projektów dla firm z branży retail, FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej oraz mediowej. Jest ponadto autorką oraz współautorką wielu publikacji w obszarze budowania doświadczeń klienta oraz marketingu opartego o dane, m.in. Biblia e-biznesu. Opracowała także wiele raportów i analiz dotyczących data driven marketingu, CX, CDP oraz postaw i zachowań konsumenckich. Jest też wykładowcą studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku „E-commerce”. Występuje jako prelegent na konferencjach technologicznych i retailowych.

Więcej informcji o awansach, zwolnieniach, transferach – na platformie INSIGHT w dziale Kariera.