Rynek doradczy Customer Experience w Polsce traci jedną z bardziej charakterystycznych firm – Fuzers, która zakończy swoją działalność pod koniec tego roku. Piotr Wojciechowski, założyciel i szef Fuzers, ogłosił tę decyzję na LinkedIn. Jak przyznał - myślał nad tym... od dwóch lat. I choć to koniec jakiegoś istotnego rozdziału dla branż CX w Polsce, Piotr podkreślił, że jego zespół to wybitni specjaliści, których gorąco poleca firmom do nowych wyzwań zawodowych (wszystkich wymieniam niżej). Sam też planuje pozostać w branży i kontynuować swoją działalność doradczą w nowym formacie. W każdym razie transparentność tej całej sytuacji, to podejście prezesa do zakończenia działalności Fuzers, polegające na pełnym wsparciu dla swojego zespołu i rekomendacjach dla nich, pokazuje prawdziwą klasę i wierność wartościom Customer Experience. Przyłączam się zatem i zachęcam firmy małe i duże, aby przyjrzały się tym czterem fachowcom.
Bartek Matusiak
Redaktor naczelny magazynu "Customer Experience Manager"
Katarzyna Michalak - była prawą ręką Piotra przez 8 lat i jest ekspertką w zakresie Customer Journey oraz badań z klientami. Znana z bezkompromisowej jakości analizy danych i doskonałej pracy z głosem klienta. W ciągu swojej kariery w Fuzers odpowiadała za szkolenia, warsztaty i konsultacje, które prowadziła z ogromnym zaangażowaniem. Jest samodzielną profesjonalistką, której można powierzyć każde zadanie z pełnym spokojem, wiedząc, że wykona je na najwyższym poziomie. Link do profilu Kasi na LinkedIn.
Agata Adamczewska - specjalistka od optymalizacji procesów, która poprawi każde flow i zadba o wdrożenie wniosków wyciągniętych z analizy projektów. Agata nie tylko sprawia, że rzeczy dzieją się „same”, ale potrafi również zarządzać projektami na każdym etapie – od kontaktu z klientem po finalną realizację. To ona tworzy wszystkie „lessons learned” i pilnuje ich egzekwowania. Link do profilu Agaty na LinkedIn.
Izabela Misztal - wyróżnia się niesamowitą kreatywnością, która zapisała się na kartach historii Fuzers już podczas jej rekrutacji. Posiada rzadki talent do zadawania kluczowych pytań: „dlaczego i po co to robimy?”, które prowadzą do wartościowych wniosków w projektach. Jej zdolność do szybkiego uczenia się robi wrażenie na wszystkich współpracownikach. Link do profilu Izy na LinkedIn.
Łukasz Grygiel - to prawdziwy analityczny umysł. Jego talent do analizy danych jakościowych, na przykład poprzez tworzenie rozbudowanych modeli w Excelu, zachwycił nawet Piotra. Posiada doświadczenie biznesowe, które łączy z głęboką wiedzą o Customer Experience, co czyni go niezastąpionym ekspertem w analizie głosu klienta. Link do profilu Łukasza na LinkedIn.