InPost, mimo już wysokiego poziomu lojalności swoich klientów, zdecydował się na... wprowadzenie programu lojalnościowego. Moim zdaniem podkreśla to długoterminowe podejście firmy do budowania relacji z klientami. Program oferuje korzyści takie, jak zbieranie punktów InCoin oraz InBoxy, które nie tylko nagradzają użytkowników, ale także zwiększają ich zaangażowanie poprzez element niespodzianki, np. możliwość wygrania atrakcyjnych nagród. To innowacyjne podejście pokazuje, że InPost nieustannie dąży do wzmacniania więzi z klientami. Firma, rozumiejąc zmieniające się oczekiwania konsumentów, inwestuje w nowe funkcjonalności, które dodatkowo pozytywnie wpływają na doświadczenia związane z marką. Program lojalnościowy nie służy wyłącznie nagradzaniu, lecz stanowi istotny element strategii budowania głębszych i długotrwałych relacji z klientami. InPost stawia na docenianie konsumentów na każdym etapie ich podróży, co może być przykładem dla innych firm, jak skutecznie rozwijać lojalność i "experience" wśród swoich klientów.C
Bartek Matusiak
Redaktor naczelny magazynu "Customer Experience Manager"