Każdego roku w Polsce znacznie poszerza się środowisko CX, EX, BX, CS managerów. W parze z tym idzie coraz większa potrzeba zrzeszania się i tym samym zdobywania i wymiany wiedzy, doświadczeń. Nie bez powodu były i są realizowane różne inicjatywy, np. przedstawiciele firm spotykali się na zmianę w swoich siedzibach w ramach nieformalnych grup lub prowadzili wspólne warsztaty. Niestety inicjatywy te osłabiła pandemia. Nie dziwię się zatem, że rynek z początkiem tego roku znakomicie przyjął nowy, jedyny jak dotąd na polskim rynku magazyn o tematyce Customer Experience. Mowa oczywiście o magazynie "Customer Experience Manager", którego mam przyjemność być wydawcą. Dziś - biorąc pod uwagę fakt, jak dużym zainteresowaniem cieszy się magazyn - oczywiste dla mnie jest to, że na magazynie nie może się skończyć. Trwają więc przygotowania do konferencji X SUMMIT - CUSTOMER & EMPLOYEE EXPERIENCE CONFERENCE (odbędzie się ona 29 listopada br.; tu szczegóły www.xsummit.pl), a także dwóch ciekawych inicjatyw (ale nie mogę zdradzić na tę chwilę szczegółów). Do tego na platformie INSIGHT (dla prenumeratorów) miała właśnie premierę nowa funkcja: DYSKUSJE. Dzięki niej każdy, kto ma dostęp do INSIGHTa, można dyskutować na tematy związane z Customer Experience, Employee Experience, Business Experience czy Customer Success. I szczerze? Jestem przekonany, że te wszystkie działania zintegrują środowisko i pozwolą faktycznie w wymianie wiedzy i doświadczeń.