Organizatorzy, czyli WebankietaCustomerMatters zapewniają, że podczas webinaru będzie można odkryć różnice i podobieństwa w ocenach klientów na całym świecie, a tym samym dowiedzieć się, jak eksperci w dziedzinie Customer Experience interpretują dane i jakie wnioski z nich wyciągają, poznać sposoby na wdrożenie zdobytej wiedzy w swojej firmie, niezależnie od lokalizacji, a do tego zobaczyć prezentacje pełne konkretnych case studies z różnych krajów.

W agendzie webinaru: "Kontynentalne różnice: Zrozum, jak wartości hasztag#NPS różnią się w różnych krajach, grupach wiekowych i kulturach", "Główne czynniki lojalności: Prześledź, co napędza lojalność klientów w różnych regionach świata", "Porównanie wskaźników: Dowiedz się, jak różnice między NPS, średnią satysfakcją a satysfakcją netto mogą wpłynąć na Twoją strategię", "Zakres pomiaru NPS: Poznaj, co dokładnie mierzy NPS i czego brakuje w tradycyjnych raportach" oraz "Przyszłość NPS: Razem z prowadzącymi zastanów się, czy NPS stanie się uniwersalnym miernikiem relacji klienta z marką".

Webinar poprowadzi Aleksandra Jagiełło-Bono z CustomerMatters i  Piotr Sadowski z Webankieta.pl & Startquestion. Webinar rozpocznie się o godz. 11. Rezerwacja miejsce na stronie https://app.livestorm.co/webankieta