Nowy szef CX przyznaje w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager", że od maja oficjalnie zajmuje się działką CX w Digital Care Group, ale tak naprawę już od czterech lat promuje obszar doświadczeń klientów w grupie.

- Pierwotnie nazywaliśmy go obszarem jakości w strukturach biznesu. Jednak udało mi się to zdefiniować w nowy sposób. Odpowiadam za obszar CX w każdej naszej spółce usłudze i produkcie na świecie. Monitoruje kluczowe obszary, badam opinie klientów, optymalizuje ścieżki klientów, systemy obsługowe, portale klientów, aplikacje, a do tego realizuję badania, naszym najnowszym projektem jest wdrażana właśnie norma ISO 9001 - przyznaje Filip Chrin.

Dodaje, że grupa ma ciekawą historie produktów, które są najwyżej ocenianymi usługami w branży na całym świecie.

- Stworzyłem unikalny system badania jakości, który w oparciu o dane systemowe pozwala nam bardzo precyzyjnie zarządzać doświadczeniami klientów. Czekają nas jako grupę bardzo innowacyjne projekty, o których jeszcze mówić nie mogę, ale nasz obszar CX mocno zamiesza w branży - zapewnia nowy szef CX w Digital Care Group.

W latach 2015-2018 Filip Chrin pracował dla firmy Decathlon International jako manager ds. innowacji, a następnie lider projektu Customer Experience.

Więcej informcji o awansach, zwolnieniach, transferach – na platformie INSIGHT w dziale Kariera.