Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

Firmy doradcze i konsultanci CX

ReView Lab | Studio strategiczno-badawcze

Kreujemy rozwiązania w oparciu o innowacyjną metodę Total Experience Service, która zakłada wzrost biznesu poprzez pożądane i zintegrowane doświadczenia klientów i pracowników. Zarządzamy doświadczeniami w procesach obsługowych i budujemy wyróżniki w standardach obsługi klienta.

Total Experience

Nazywam się Weronika Rosiak-Jedz i tworzę Total Experience, gdzie oferuję doradztwo, prowadzenie projektów rozwojowych, warsztaty i szkolenia. Projektuję i wzmacniam usługi oraz produkty. Zwiększam potencjał Twojej firmy i zespołu do budowania wartości biznesowej. Wspólnie znajdujemy odpowiedzi na Twoje wyzwania biznesowe w relacjach z Klientami, Pracownikami oraz z Partnerami Biznesowymi.

CX HOUSE

Specjalizujemy się w Customer End Journey i pomagamy firmom utrzymywać klientów. Uczymy pracowników, jak końcowe doświadczenia klientów przekuwać w nowe szanse sprzedażowe

CX o'clock

Połącz automatyzację procesów ze strategią Customer Experience. Nie wiesz jak? Pomogę!

People Story

Nazywam się Joanna Szymańska. Od 15 lat jestem praktykiem i pasjonatką obszaru Employee & Customer Experience. Mam doświadczenie przede wszytkim w EX i CX, ale także w HR, Sprzedaży, Obsłudze Klienta i Badaniach. Teraz pomagam firmom wdrażać sprawdzone działania i zwiększam grono osób podzielających moją pasję.

Katarzyna Wojciechowska

Jestem strateżką łączącą wiedzę z zakresu marketingu, psychologii i komunikacji - holistyczne podejście uwzględniające trendy, zmiany społeczne, zrozumienie klienta oraz nasze zasoby i wartości, pozwala na wypracowanie wizerunku marki wyróżniającej się na tle konkurencji i odpowiadającej na realne potrzeby grupy docelowej.

Fuzers

Jesteśmy firmą doradczo-projektową w obszarze Customer Experience. Pomożemy Ci przełożyć wiedzę o klientach na konkretne działania. Takie, które poprawią ich doświadczenie oraz Twoje wskaźniki biznesowe. Pracujemy głównie z korporacjami oraz dużymi firmami.

CustomerMatters

Zajmujemy się Customer Experience (CX), tj. wspieramy firmy wszystkich branż w prowadzeniu biznesu, w którym uwzględnia się głos klienta i pracownika, rozwijaniu kompetencji CX zespołów CX i wszystkich pracowników (Customer Experience Management - CXM).

Customer Fixe

Naszą ideą jest klient. Pomagamy firmom w budowie efektywnego biznesowo ekosystemu, w którym klient i jego doświadczenia znajdują się w centrum uwagi. Pomagamy klientom bezproblemowo podróżować w relacjach z markami

ProOptima

Od 2007 pomagamy firmom dbać o ich najważniejszy zasób - klientów, z pomocą najważniejszego aktywu, jakim są pracownicy!

Bartek Lechowski

Pracuję ramię w ramię z zespołami, pomagając im osiągać lepsze wyniki dzięki Customer Experience.

Everbe

Jesteśmy pionierem na polskim rynku w zakresie transformacji w obszarze Customer Experience oraz Employee Experience Management.