Kreujemy rozwiązania w oparciu o innowacyjną metodę Total Experience Service, która zakłada wzrost biznesu poprzez pożądane i zintegrowane doświadczenia klientów i pracowników. Zarządzamy doświadczeniami w procesach obsługowych i budujemy wyróżniki w standardach obsługi klienta.
Nazywam się Weronika Rosiak-Jedz i tworzę Total Experience, gdzie oferuję doradztwo, prowadzenie projektów rozwojowych, warsztaty i szkolenia. Projektuję i wzmacniam usługi oraz produkty. Zwiększam potencjał Twojej firmy i zespołu do budowania wartości biznesowej. Wspólnie znajdujemy odpowiedzi na Twoje wyzwania biznesowe w relacjach z Klientami, Pracownikami oraz z Partnerami Biznesowymi.
Wspieramy firmy w sprzedaży B2B i wdrażaniu Customer Experience Management. Usprawniamy etapy posprzedażowe, by poprawić wskaźniki biznesowe: Customer LTV, Retention Rate, Renewal Rate, cross sell i up sell oraz klienckie, czyli NPS i CES
Nazywam się Joanna Szymańska. Od 15 lat jestem praktykiem i pasjonatką obszaru Employee & Customer Experience. Mam doświadczenie przede wszytkim w EX i CX, ale także w HR, Sprzedaży, Obsłudze Klienta i Badaniach. Teraz pomagam firmom wdrażać sprawdzone działania i zwiększam grono osób podzielających moją pasję.
Jestem strateżką łączącą wiedzę z zakresu marketingu, psychologii i komunikacji - holistyczne podejście uwzględniające trendy, zmiany społeczne, zrozumienie klienta oraz nasze zasoby i wartości, pozwala na wypracowanie wizerunku marki wyróżniającej się na tle konkurencji i odpowiadającej na realne potrzeby grupy docelowej.
Jesteśmy firmą doradczo-projektową w obszarze Customer Experience. Pomożemy Ci przełożyć wiedzę o klientach na konkretne działania. Takie, które poprawią ich doświadczenie oraz Twoje wskaźniki biznesowe. Pracujemy głównie z korporacjami oraz dużymi firmami.
Zajmujemy się Customer Experience (CX), tj. wspieramy firmy wszystkich branż w prowadzeniu biznesu, w którym uwzględnia się głos klienta i pracownika, rozwijaniu kompetencji CX zespołów CX i wszystkich pracowników (Customer Experience Management - CXM).
Naszą ideą jest klient. Pomagamy firmom w budowie efektywnego biznesowo ekosystemu, w którym klient i jego doświadczenia znajdują się w centrum uwagi. Pomagamy klientom bezproblemowo podróżować w relacjach z markami
prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie przycisku : „Zapoznałem się, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych”, zawsze przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informujemy, iż na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Proszę zapoznać się z poniższymi informacjami, a następnie zaznaczyć przyciskiem na dole, że wyrażasz zgodę na wskazane treści. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie swoich danych zgodnie z opisem, prosimy Cię o opuszczenie strony.
W związku z obowiązującym od 25 maja 2018 roku Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – określanego jako RODO informujemy na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane za pomocą strony cxmanager.pl.
Rodzaj danych:
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszej strony internetowej cxmanager.pl takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP. Niniejsza klauzula dotyczy danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych należących do UXON Sp. z o.o. w tym także plikach cookies Google, Facebook, Instagram, YouTube.
Administrator Danych Osobowych:
Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem, który decyduje o sposobie i celu przetwarzania danych osobowych jest UXON Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 87, 00-844 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000674065, NIP: 527-280-50-68, REGON: 367076906. Możesz skontaktować się z nami pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa (z dopiskiem „Serwis cxmanager.pl") lub poprzez wiadomość e-mail na adres: redakcja@cxmanager.pl.
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się drogą e-mailową pod adresem: iod@cxmanager.pl. Inspektor chętnie pomoże we wszystkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych, w szczególności udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.
ZAPOZNAŁEM SIĘ I WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH