Od ponad 15 lat zajmuję się zmianą organizacji na kliento-centryczne w różnych branżach (FMCG, Retail, Telekomunikacja, Farmacja i inne) na szczeblu polskim, regionalnym, jak i globalnym. Jako pierwszy Chief Experience Officer (CXO) w Polsce kierowałem strategicznymi procesami CX.

W Zespole Zarządzającym IKEA Retail, wraz z teamem przeprowadziłem jedną z najbardziej udanych transformacji tej firmy globalnie, odwracając negatywny trend i osiągając najlepsze wyniki satysfakcji Klienta w historii pomiarów, jednocześnie wspierając wzrost wyników komercyjnych firmy.  Podobne wyniki powtórzyłem, pracując z zespołami CX w Empik oraz Play.

Doświadczyłem (prawdopodobnie) każdego problemu Customer Experience. Pracowałem lata po stronie Klienta, prowadząc zakończone sukcesami procesy CX od początku do końca. Wiem jak to jest kiedy firma konsultingowa wychodzi ze swojej prezentacji, kiedy zostaje się samemu z przepastną Customer Journey i kiedy dostaje się dwie osoby w teamie po to, aby zmienić całą firmę. Dlatego chętnie pomogę, tak jak pomogłem już innym.

Pomogłem zespołom CX:

Odwrócić spadki trend NPS, ułożyć strukturę zespołu i współpracę z innymi działami, Przygotować strategię i dostać akceptację Zarządu, Przełożyć strategię na konkretny action plan i zidentyfikować priorytety tak, aby nie poprawiać wszystkiego, a skupić się na tym, co zrobi różnicę.

Pomogłem Zarządom firm:

Stworzyć od podstaw działy CX i wdrożyć gotowe rozwiązania z innych branż, Znaleźć filary budowania przewagi konkurencyjnej i przełożyć je na konkretne akcje, Poprawić miejsca utraty potencjału sprzedażowego, Zaprojektować i wdrożyć systemy KPI z narzędziami do ich mierzenia, Zredukować koszty przez bardziej świadomą alokację zasobów oraz zainspirować duże i małe zespoły do zmiany.

Pomogłem zespołom HR:

Przeprojektować proces rekrutacyjny i onboardingowy dla tysiąca pracowników tak, aby wzmacniały CX, Zwiększyć zaangażowanie i budować kompetencje zespołów sprzedażowych, Zbudować wewnętrzne narzędzia Employee Experience i otoczenie pracy wzmacniające postawy proklienckie.

Pomogłem Agencjom i Firmom konsultingowym:

Wygrywać przetargi i dostarczać wszystko, co powyżej dla swoich Klientów.

Dane kontaktowe:

tel:. 790 006 009
e-mail: bartek@lechowski.pl