Idée Fixe

Naszą ideą jest klient. Pomagamy firmom w budowie efektywnego biznesowo ekosystemu, w którym klient i jego doświadczenia znajdują się w centrum uwagi. Pomagamy klientom bezproblemowo podróżować w relacjach z markami.

Wyruszyliśmy w podróż doradczą już ponad 20 lat temu. Zrealizowaliśmy w tym czasie niemal 200 projektów dla średnich i dużych firm. Pomogliśmy zbudować od zera ponad 50 (ok 4100 stanowisk), oraz usprawnić ponad 100 istniejących struktur obsługi klienta.

Wypracowaliśmy własną, skuteczną metodologię prowadzenia projektów wdrożeniowych. Bazujemy na danych oraz wiedzy „tajemnej” zdobytej w boju (sukcesy i porażki).

Stworzyliśmy Klientopedię - (prawdopodobnie) największą w Polsce elektroniczną bibliotekę wiedzy o obsłudze i doświadczeniach klientów. Od 2015 roku dzielimy się wiedzą w podcaście pod tytułem „Klientomania”.

Jesteśmy pomysłodawcami i organizatorami wyjątkowej konferencji My Customer World.

Zakres oferowanych działań

Audyt - niezależna ocena organizacji i operacji struktur obsługi klienta.
Konsultacje - konsultujemy projekty, koncepty, pomagamy odpowiadać na ważne pytania.
Wdrożenia - przeprowadzamy firmy przez procesy wdrożeniowe zmian organizacyjnych i technologicznych.
Mentoring - wspieramy managerów. Pomagamy podejmować decyzje, dzielimy się bogatym doświadczeniem.
Szkolenia - pomagamy odkryć rozwiązania, dzielimy się sprawdzoną wiedzą, kształtujemy umiejętności.

Doradztwo w obsłudze klienta: #Strategie Customer Service #Projektowanie procesów obsługowych #Definiowanie KPI #Budowa/ optymalizacja struktur Customer Service #Dobór rozwiązań technologicznych #Automatyzacja procesów #Projektowanie systemów ticketowych #Zarządzanie wiedzą i kompetencjami.

Doradztwo w Customer Experience: # Customer Experience Management #Mapowanie podróży klienta #Projektowanie doświadczeń klientów #Definiowanie KPI relacji marki z klientami #TrendWatching | Customer Trends & Insights

Dane kontaktowe:

Maciej Buś
tel.: 500 074 621
e-mail: cfx@customerfixe.com