Jako jedna z niewielu firm w Polsce budując proklienckie marki skupiamy się jednocześnie na kliencie, pracowniku, przywództwie oraz kulturze organizacji. W naszej pracy opieramy się na strategii 4W ©. Strategia 4W © koncentruje się na budowaniu wartości dla wszystkich interesariuszy. Uważamy, że korzyści ze zmany muszą odnosić jednocześnie wszyscy - zarówno klienci, pracownicy, sama organizacja oraz środowisko, w którym funkcjonuje. Tylko podejście win-win pozwala firmie na rozwój oraz budowanie przewagi konkurencyjnej w długim okresie.

Doświadczenie w biznesie łączymy z nauką. W naszym podejściu do badań, projektowania i wdrożeń rozwiązań łączymy wiedzę z zarządzania, psychologii organizacji oraz zachowań konsumenckich, psychologii pozytywnej oraz neuronauki. Posiadamy szerokie doświadczenie w całościowych wdrożeniach z zakresu CEM w różnej wielkości firmach w różnych branżach na rynku B2B oraz B2C. Wybrani klienci, wspólnie z którymi realizowaliśmy działania z obszaru CX/EX: IKEA, Groupe SEB, Orlen, PKO Ubezpieczenia, Generali, Santander, mBank, Roche, UPC, Billennium, Netia, Grupa Pracuj, Philip Morris (IQOS), Vision Express, WMF Kuchnie, Tauron, Marcopol, Marbet, F-Secure, RWE, Jet Line, JMDI, Szpital Medicover i inni.

W 2015 roku stworzyliśmy największy w Polsce program edukacyjny dotyczący Customer Experience Management. W ciągu 7 lat Akademię CXM ukończyło 260 osób. W 2023 roku rozszerzymy ofertę o dwa nowe programy edukacyjne: kompleksowy program dotyczący Employee Experience Management oraz program dotyczący budowy kultury organizacyjnej skoncentrowanej na człowieku.

Nasze usługi, to, m. in.: badania, mapowanie, projektowanie, strategia, zarządzanie, implementacja oraz monitoring Customer Experience & Employee Experience Management, a także transformacja kultury organizacyjnej. Wspieramy liderów przez analizę stylów i projektowanie strategii proklienckiego przywództwa oraz szkolenia i mentoring w tym obszarze. Prowadzimy konsulting, coaching, mentoring oraz wystąpienia motywacyjne. Budujemy programy szkoleniowe z zakresu CX/EX oraz kultury i przywództwa skoncentrowanego na człowieku.

Dane kontaktowe:

Marta Bryła-Gozdyra
tel:. 602 250 850
e-mail: zapytaj@everbe.pl