Od 2015 roku zrealizowaliśmy ponad 80 projektów m.in. w branży finansowej, ubezpieczeniowej, retail, energetycznej i medycznej.  Pracowaliśmy m.in. dla PZU, PKO BP, mBank, Credit Agricole Bank Polska, Gaspol, PARP, Fortum, T-Mobile, Multikino, Invimed.

Zakres oferowanych działań
  • Badania jakościowe z klientami Realizujemy badania jakościowe. Od koncepcji i rekrutacji, przez realizację badań i wszystkie formalności z tym związane.
  • Transformacja klientocentryczna Pomagamy w stworzeniu oraz codziennym wdrażaniu strategii Customer Experience. 
  • Poprawianie usług oraz procesów  W oparciu o głos klienta poprawiamy usługi oraz procesy, aby dostarczały lepsze doświadczenie i wyniki biznesowe. 
  • Audyt doświadczeń klienta Diagnozujemy obszary wymagające poprawy w procesach obsługowych. W oparciu o tę analizę tworzymy rekomendacje zmian i usprawnień lub prototypy docelowych rozwiązań.
  • Doradztwo Customer Experience Wspieramy osoby odpowiedzialne za obszar doświadczeń klienta w codziennej pracy poprzez regularne konsultacje i doradztwo.
  • Szkolenia Customer Experience Rozwijamy kluczowe kompetencje związane z wykorzystaniem głosu klienta do poprawy jakości obsługi klienta, jego doświadczeń i wskaźników biznesowych.
Dane kontaktowe:

Piotr Wojciechowski
tel.: 535 965 285
e-mail: piotr.wojciechowski@fuzers.com