Działamy z sukcesami nieprzerwanie od 10 lat, współpracując z klientami z branży bankowej, ubezpieczeniowej, leasingowej, ochrony zdrowia, szpitalami, rozrywkowej, medialnej, telekomunikacyjnej, telewizyjnej i turystycznej.

Prowadzimy jeden z pierwszych w Polsce blog o CX: www.goodcustomerexperience.pl

Wierzymy, że pozytywne doświadczenia i emocje zmieniają świat na lepszy. Wiemy, że dobrze zaprojektowane usługi, procesy i komunikacja w podróży klienta z marką oraz prokliencka kultura firmy pozwalają osiągnąć sukces rynkowy. Jesteśmy po to, aby pomóc markom świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenia klientów i pracowników.

Gwarantujemy wnikliwą analizę potrzeb i doświadczeń klientów oraz pracowników firmy. Dostarczamy wysokiej jakości wiedzę o ich podróży z marką. Proponujemy usprawnienia w usługach, procesach i komunikacji z klientami, które rozwijają organizację. Projektujemy podróż i doświadczenia klientów i pracowników, które dostarczają im pozytywnych emocji. Pomagamy budować kulturę organizacji skupioną na tworzeniu wartości.

Zakres oferowanych działań
  • Analiza Customer & Employee Experience
  • Mapowanie podróży klienta i pracownika
  • Koncepcja i realizacja badań jakościowych i ilościowych
  • Persony i segmentacja klientów
  • Strategia, kluczowe wyróżniki i plan działań Customer & Employee Experience
  • Program zarządzania Customer & Employee Experience – wsparcie CX & HR Menadżera
  • Projektowanie doświadczeń klientów i pracowników (produkt, proces, komunikacja)
  • Standardy obsługi klientów i polityka kontaktu
  • Strategia i plan komunikacji o CX do klientów i pracowników
  • Szkolenia i warsztaty dot. Customer Experience
Dane kontaktowe:

Joanna Hirsz
tel.: 533 555 703
e-mail: CX@GCEConsulting.pl