Działamy z sukcesami nieprzerwanie od 10 lat, współpracując z klientami z branży bankowej, ubezpieczeniowej, leasingowej, ochrony zdrowia, szpitalami, rozrywkowej, medialnej, telekomunikacyjnej, telewizyjnej i turystycznej.
Prowadzimy jeden z pierwszych w Polsce blog o CX: www.goodcustomerexperience.pl
Wierzymy, że pozytywne doświadczenia i emocje zmieniają świat na lepszy. Wiemy, że dobrze zaprojektowane usługi, procesy i komunikacja w podróży klienta z marką oraz prokliencka kultura firmy pozwalają osiągnąć sukces rynkowy. Jesteśmy po to, aby pomóc markom świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenia klientów i pracowników.
Gwarantujemy wnikliwą analizę potrzeb i doświadczeń klientów oraz pracowników firmy. Dostarczamy wysokiej jakości wiedzę o ich podróży z marką. Proponujemy usprawnienia w usługach, procesach i komunikacji z klientami, które rozwijają organizację. Projektujemy podróż i doświadczenia klientów i pracowników, które dostarczają im pozytywnych emocji. Pomagamy budować kulturę organizacji skupioną na tworzeniu wartości.
Zakres oferowanych działań
- Analiza Customer & Employee Experience
- Mapowanie podróży klienta i pracownika
- Koncepcja i realizacja badań jakościowych i ilościowych
- Persony i segmentacja klientów
- Strategia, kluczowe wyróżniki i plan działań Customer & Employee Experience
- Program zarządzania Customer & Employee Experience – wsparcie CX & HR Menadżera
- Projektowanie doświadczeń klientów i pracowników (produkt, proces, komunikacja)
- Standardy obsługi klientów i polityka kontaktu
- Strategia i plan komunikacji o CX do klientów i pracowników
- Szkolenia i warsztaty dot. Customer Experience
Dane kontaktowe:
Joanna Hirsz
tel.: 533 555 703
e-mail: CX@GCEConsulting.pl