- W Gaspolu zostałem zatrudniony przede wszystkim do rozwoju strategii multichannel i poprawy doświadczeń klientów podczas interakcji z firmą, teraz zostało to oficjalnie odzwierciedlone w nowej strukturze organizacyjnej - przyznał w rozmowie z serwisem cxmanager.pl sam zainteresowany.

- Niedawno zakończyliśmy kilkumiesięczny proces badawczy prowadzony i z zewnętrzną firmą, którego celem było zmapowanie ścieżek klienckich "as is" i "to be" oraz audyt obecnych rozwiązań digital. W najbliższych miesiącach wraz z zespołem skupimy się na przygotowaniu do projektów z tym związanych - wyjaśniał dalej Kasprzyk. - Jednocześnie toczy się kilka innowacyjnych projektów i testów, w których wykorzystujemy podejście Human Centred Design, a przy jednym z nich współpracujemy ze znaną agencją service design z Polski - dodał.

Rafał Kasprzyk z firmą Gaspol związany jest od ponad roku. Wcześniej ponad 3 lata pracował m.in. dla Orange Polska, gdzie obejmował kolejno stanowiska Customer Journey Experta, a następnie Project Managera. W zakresie rozwoju szeroko rozumianych innowacji - zarówno klienckich, jak i technologicznych czy operacyjnych, reprezentuje Gaspol w Global Innovation Team w SHV Energy.

Więcej informcji o awansach, zwolnieniach, transferach – na platformie INSIGHT w dziale Kariera.