W rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" przyznała, że "po 6 latach pracy z klientem i dbania o najwyższe standardy przyszedł czas na to, aby podzielić się swoim doświadczeniem". Dodała przy tym, że będzie pomagać rozwijać najlepszy support i experience dla klientów. 

- Sztuczna inteligencja (AI) bardzo zmienia podejście do klienta, trzeba optymalizować procesy, skalować, personalizować i dbać o ścieżkę klienta, ale ważny jest też rozwój osób z zespołu Customer Support, które mają na to wszystko bezpośredni wypływ. Moje miejsce jest właśnie pośrodku, żeby zadbać o równowagę. Chcę mieć kontakt z klientem i wiedzieć, z jakimi problemami mierzy się zespół, bo Customer Experience jest bezpośrednio związany z Employee Experience. To mi pomaga patrzeć szerzej na doświadczenia i sukces klienta, nie gubiąc po drodze ważnych “detali”, jak liczba zgłoszonych błędów czy morale osób na pierwszej linii kontaktu - wyjaśniła Kinga Superson.

Przed nią - jak dodała - dobre poznanie się z zespołem i określenie wizji rozwoju na kolejne miesiące.

- Wtedy będzie przestrzeń na optymalizację onboardingu klientów i na umocnienie poczucia, że aplikacja dostarcza im maksymalną wartość - podsumowała nowa liderka w Growbots.

Przez ostatnie ponad dwa lata Kinga Superson pracowała w firmie Livespace, gdzie obejmowała stanowisko Customer Experience Managera. 

Więcej informcji o awansach, zwolnieniach, transferach – na platformie INSIGHT, w dziale Kariera.