Ponadto 24 placówki ING otrzymały indywidualne wyróżnienia i tytuł "Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce". 

- Mimo dynamicznie zmieniającego się otoczenia konsekwentnie realizowaliśmy naszą strategię i koncentrowaliśmy się na potrzebach klientów. Customer Experience jest jednym z kluczowych elementów naszej działalności. Niezmiennie stawiamy na relacje i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wiemy, jak ważne są dobrze zaprojektowane procesy cyfrowe, które umożliwiają nam pełną interakcję z klientami. Upraszczanie i digitalizacja procesów pozwalają nam coraz lepiej odczytywać ich potrzeby, a technologia ułatwia personalizację ich obsługi – zaznaczył Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

Zadowolenia nie krył też Piotr Gołąbek, dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klienta w ING. W rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" przyznał, że wyróżnienia te pokazują, iż wynik jest bardzo „zrównoważony”, że "klienci banku mogą się spodziewać najlepszego CX niezależnie od kanału czy też produktu". 

- Pokazuje to też umiejętność ING stawiania klienta w centrum niezależnie od warunków zewnętrznych. Patrząc na ogrom różnych wydarzeń społeczno-gospodarczych, którą towarzyszą nam wszystkim w ostatnich kwartałach oraz na fakt, że banki są bardzo złożonymi i „oregulowanymi” organizacjami, taka stałość i konsekwencja wymaga dużej elastyczności, kompromisów i klienckiego pierwiastka w każdym z nas. Rankingi są dla nas przydatnym elementem sprawdzenia, gdzie my jako ING jesteśmy versus wczoraj, gdzie są nasi godni rywale, wreszcie, w przypadku dobrych wyników czymś do dodaje skrzydeł i motywuje do jeszcze lepszego działania. Ranking Mojego Bankowania jest przez nas szczególnie ceniony, ponieważ składa się z wielu modułów, kilku fal w ciągu roku i dość dobrze potrafi pokazać, co mamy do poprawy, a w czym już jesteśmy dobrzy. Rezultat pokazuje, że nasza strategia działa, jest niezmienna od lat, a my dobrze robimy swoje - dodał szef CX w ING.