- Customer Value, Go To Market, Customer Experience B2B i Pricing Managment, to fundamenty utrzymania klientów w 2023 – przyznaje w rozmowie z magazynem „Customer Experience Manager” nowy dyrektor Customer Value & Revenue Growth w InPost. - Ten awans to duże wyróżnienie, ale też duża odpowiedzialność, zwłaszcza przy obecnej sytuacji makro ekonomicznej. Niezmiernie się cieszę, że InPost stale rozwija się w obszarze CVM i CX. Przede mną stoi zaś trudne zadanie udoskonalenia "czegoś", co już naprawdę świetnie działa, ale jestem pełen optymizmu i z niecierpliwością oczekuję nowych wyzwań - dodaje.

Bartosz Jankowski związany jest z InPost od maja 2020 roku. Zaczynał jako kierownik projektu i odpowiadał za procesy związane z Zarządzaniem Wartością Klientów. Następnie kolejno awansował na stanowiska kierownicze: kierownika zespołu i kierownika działu Zarządzania Wartością Klienta. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał zarządzając dużymi bazami klientów na rynku telco. Pracował m.in. jako kierownik Zespołu Retencji czy dyrektor działu Zarządzania Klientów w Netia. Ukończył studia w Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie.

Więcej informcji o awansach, zwolnieniach, transferach – na platformie INSIGHT, w dziale Kariera.