IV edycja X SUMMIT odbędzie się w środę, 9 kwietnia w warszawskich Złotych Tarasach i ponownie poprowadzi ją Martyna Tarnawska, dobrze znana uczestnikom z poprzednich edycji wydarzenia. Program konferencji został starannie przygotowany, aby dostarczyć uczestnikom unikalnej wiedzy, konkretnych rozwiązań i nowatorskich perspektyw w obszarze CX i EX.

Na scenie pojawią się uznani eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Weronika Rosiak-Jedz z Total Experience opowie o tym, jak ewoluuje podejście do budowania spójnych i wartościowych doświadczeń klientów, a Robert Krosnowski z Kantar'a wskaże, jak marki mogą zdobywać i utrzymywać miejsce w sercach swoich klientów. Katarzyna Szczesna z EthicAI & Behavioral Strategy przybliży temat wpływu sztucznej inteligencji i ekonomii behawioralnej na decyzje zakupowe konsumentów.

Silnym punktem programu będzie również temat doświadczeń pracowników i kandydatów. Marta Choromańska i Karolina Stogidis z mBank'u pokażą, jak traktowanie pracowników jako klientów wpływa na Employee Experience i Candidate Experience. Martyna Celuch z Tigers przedstawi strategie budowania lojalności od pierwszego dnia współpracy, a Joanna Jabłońska-Białowąs udowodni, że nie da się stworzyć doskonałego Customer Experience bez zadbania o doświadczenia pracowników.

Kluczowe miejsce w agendzie zajmie temat głosu klienta oraz wpływu feedbacku na rozwój biznesu i karier, o czym opowie Piotr Sadowski z CustomerHero. Waldemar Kupiec z Ministerstwa Finansów pokaże, jak skutecznie przekształcać problemy klientów w ich satysfakcję, a Dominik Olejko, który zdobywał doświadczenie w IKEA, Decathlon'ie i H&M, podzieli się swoją wiedzą o lojalności klientów, jej wpływie na sprzedaż i strategiach up-sell oraz cross-sell.

Nie zabraknie także tematów związanych z retencją klientów i angażowaniem nowych pokoleń. Agnieszka Lachowska z WeNet Group zdradzi, jak skutecznie prowadzić działania anty-churn, a Agnieszka Obstarczyk z Triverny opowie, jak sprostać oczekiwaniom generacji Z i Alfa.

Jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów wydarzenia będą wystąpienia gości specjalnych, którzy swoimi doświadczeniami i unikalnym spojrzeniem na Customer Experience wniosą do dyskusji jeszcze więcej wartości. Wśród nich znajdzie się m.in. Adam Ringer, twórca sukcesu Green Caffè Nero, który podzieli się swoją filozofią budowania relacji z klientami i pracownikami.

X SUMMIT to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu ekspertów i pasjonatów Customer Experience (CX) oraz Employee Experience (EX). W tym roku organizatorzy zadbali o dodatkowe udogodnienia i zmiany, które sprawią, że konferencja będzie jeszcze bardziej wartościowa i inspirująca.

Po feedbacku z poprzednich edycji, na X SUMMIT pojawią się kolorowe opaski, które ułatwią networking i nawiązywanie cennych kontaktów. Do wyboru będą cztery główne opaski: Projektant CX/EX (zielona), Lider CX/EX (pomarańczowa), Badacz CX/EX (fioletowa) oraz Koordynator CX/EX (niebieska). Dodatkowo będą do wyboru dwie specjalne opaski dla osób, które szukają pracy lub poszukują pracowników do działów CX i EX: Szukam pracy (żółta) i Szukam pracowników/talentów (czerwona). Opaski będą rozdawane uczestnikom tuż po wejściu na konferencję, a ich celem jest ułatwienie rozmów z odpowiednimi osobami oraz pomoc w szybkim nawiązaniu kontaktów w kontekście zawodowym.

Kolejną nowością jest specjalny panel dostępny na stronie www.xsummit.pl, który będzie dostępny dla wszystkich uczestników (dostęp do niego będzie aktywny aż do kolejnej edycji konferencji!). Dzień przed konferencją każdy uczestnik otrzyma login i hasło, dzięki którym zyska dostęp do wszystkich prezentacji oraz dodatkowych materiałów w dziale „Wiedza” (przygotowany przez samych prelegentów). W tym dziale pojawią się także odpowiedzi na pytania, które uczestnicy będą mogli zadawać w trakcie, ale również po zakończeniu konferencji. Odpowiedzi na pytania będa sukcesywnie umieszczane również w dziale "Wiedza". Rozwiązanie to pozwoli na lepsze wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas wydarzenia.

X SUMMIT 2025 zapowiada się jako najbardziej interaktywna edycja, której celem jest nie tylko edukacja, ale również umożliwienie uczestnikom bezpośredniego kontaktu z ekspertami i innymi profesjonalistami z branży CX oraz EX.C

Bilety na konferencję dostępne m.in. na stronie www.xsummit.pl. Organizatorem konferencji są: sprawnymarekting.pl oraz redakcje magazynów "Customer Experience Manager" oraz "Employee Experience Manager"

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone