Na warsztaty warto popatrzeć, jak na ścieżkę klienta. A ta - jak wiadomo - ma trzy podstawowe etapy i można je w tym konkretnym temacie od razu nazwać: 1) Przed warsztatem; 2) W trakcie warsztatu i 3) Po warsztacie. Każdy z nich, analogicznie jak w ścieżce klienta, ma swoje kroki.

Etap 1. Przed warsztatem

Ustalenie celu, produktu oraz składu

Należy ustalić cel warsztatu i to czym ma się skończyć (np. decyzją, wypełnieniem jakiejś planszy, listą pomysłów, etc.). Następnie trzeba ustalić, kto powinien na nim być. To ważny moment, ponineważ jednym z kluczowych czynników sukcesów takiego spotkania jest dobry dobór uczestników. I tutaj, jak nigdzie, sprawdza się powiedzenie, że liczy się jakość a nie ilość. No i oczywiście różnorodność - to z niej rodzą się najciekawsze wnioski i koncepty...

Cały artykuł dostępny jest na platformie INSIGHT w dziale Warsztaty.