Szef CX w Allegro przyznał ponadto, że jeśli chcemy budować długoterminowe relacje z klientami, musimy zagwarantować im nie tylko dobrą ekonomikę, tj. korzystną cenę, ale też dać im wybór, a także wygodę i gwarancję bezpieczeństwa zakupów.
- Tylko najlepsze Customer Experience dostarczane end to end, czyli na całej ścieżce podróży klienta, pozwoli budować lojalność - stwierdził w rozmowie z magazynem Jakub Kłoczewiak.
Na pytanie, co radzi - w kotekście CX - prezsom bądź właściwielom małych, średnich lub dużych firm, odparł aby klient był dla nich zawsze najważniejszy.
- My stawiamy naszych klientów i sprzedających w centrum uwagi wszystkiego, co robimy. Wydaje się to proste, ale wymaga zaangażowania całej firmy. To nie jest tylko slogan, tylko faktycznie każdy projekt, jaki uruchamiamy w Allegro, zaczynamy od potrzeb klienta i jego perspektywy - zdradził szef CX w Allegro.C
Cała rozmowa na łamach pierwszego, noworocznego numeru magazynu "Customer Experience Manager".