W rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager", Łukasz Grygiel zdradził, że jego celem będzie nie tylko poprawa doświadczeń klientów, ale także wsparcie realizacji strategicznych celów firmy poprzez uwzględnienie ich głosu w kluczowych działaniach organizacji.

- Cieszę się, że będę miał okazję rozwijać kulturę klientocentryczną w dużej organizacji, obsługującej znaczną liczbę klientów w interesującej branży. Do moich zadań będzie należało m.in. współtworzenie obszaru Customer Experience, zarządzanie projektami związanymi z CX oraz optymalizacja procesów. Wszystko to ma na celu poprawę doświadczeń klientów oraz wsparcie realizacji strategicznych celów spółki - podkreślił.

Już od pierwszych dni w PGE Obrót nowy Customer Experience Manager dostrzega pozytywne nastawienie organizacji do obszaru CX.

- Z pewnością czeka mnie wiele wyzwań, ale jestem przekonany, że moje doświadczenie i pasja do CX-a, w połączeniu z dużym zaangażowaniem zespołu, przyniosą oczekiwane rezultaty - dodał.C

Więcej o zwolnieniach w agencji Fuzers w komentarzu "Do wzięcia specjaliści z Fuzers!".

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone