W nowej roli będzie odpowiedzialna za kierowanie zespołem zajmującym się analizą i optymalizacją doświadczeń klientów, a także dostarczaniem wysokiej jakości komunikacji statusowej. Jej zadania obejmą również zarządzanie inicjatywami mającymi na celu budowanie zaufania i lojalności klientów wobec marki, a także poprawę ich satysfakcji na różnych etapach interakcji z usługami oraz produktami InPost. Współpracownicy o nowej liderce mówią, że "błyskotliwość to jej tajna broń".
- Ta dziewczyna działa, tak szybko, jak Paczkomat InPost, tj. zanim skończysz opisywać problem, ona już ma gotowe rozwiązanie i sposób sprawdzenia głosu klienta – żartuje w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" Kasia, koleżanka z zespołu i dodaje, że "Justyna w roli liderki zespołu sprawdzi się równie świetnie, jak dotychczas w swoich projektach".
Justyna Trojnar z InPost związana jest już ponad 3 lata. Zaczynała od stanowiska Młodszej Specjalistki ds. Customer Experience, następnie awansując na Specjalistkę ds. Customer Experience i Starszą Specjalistkę ds. Customer Experience.