Na scenie X SUMMIT pojawi się ok. 20 specjalistów-praktyków Customer Experience oraz Employee Experience, a wśród nich: Joanna Hirsz z GCE Consulting, Aga Szóstek - autorka "Strategii Umami", Piotr Wojciechowski z FUZERS, Marta Bryła-Gozdyra z Everbe, Wojciech Wawrzak - radca prawny, autor bloga praKreacja.pl, Mirosław Mikłos z PZU, Joanna Szymańska z Billennium, Katarzyna Młynarczyk z Socjomanii, Marcin Charkiewicz z Black Red White, Agnieszka Mróz - projektantka usług i badaczka, Sylwia Hull-Wosiek z Concordia Design, a także - w ramach panelu deskusyjnego pt. Customer Centricity: idea czy biznes? Jak prowadzić transformację CX, by firma zyskiwała - Anna Karasińska z EWL Group, Jacek Wieczorkowski z Santander Consumer Bank, Anna Kotuniak-Partycka z Philip Morris International, Paweł Jarecki z Kross, Aneta Skibińska z LUX MED, Krzysztof Foder z Bouygues Immobilier Polska oraz prowadzące panel Marta Łukawska-Daruk i Aleksanndra Jagiełło-Bono z CustomerMatters.
Podczas X SUMMIT poruszane będą m.in. tematy takie, jak:
- Pro-kliencka kultura organizacyjna i Employee Experience. Jak analizować doświadczenia pracowników i wykorzystać wnioski w strategii zarządzania doświadczeniami klientów?
- Odkrywanie i budowanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń klientów. Strategia projektowania doświadczeń.
- Nowa rzeczywistość po pandemii - przyspieszony rozwój technologii i budowanie doświadczeń klienta online. Jak skutecznie wdrażać obsługę klientów online? Oczekiwania klienta versus praktyka firm.
- Przywództwo i rola kadry zarządzającej a skuteczne zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników.
- CX a RODO. Jak pozyskiwać przydatne pod kątem CX informacje od klientów, by czuli, że są bezpiecznie przetwarzane i przechowywane?
- Personalizacja doświadczeń klienta (offline i online). Jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę?
- Zespół CX jako reprezentant klienta i ważny partner dla biznesu. Jakie są cele, zadania i odpowiedzialności zespołu CX-owego?
- Doświadczenia klienta w Internecie - jak projektować doświadczenia sprzedając usługi i obsługując klientów w kanale online? Podsumowanie badań, case study, trendy i kierunki.
- ROI z CX - policzalność działań CX i EX oraz ich wpływ na rozwój firmy. Jak tworzyć business case, jak badać skuteczność działań? Case study.
- Jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, wykorzystywanie w procesie projektowania nowych rozwiązań i usług? Case study.
Bilety na konferencję są wciąż dostępne - zarówno na wydarzenie stacjonarne, jak i na transmisję live. Szczegóły na stronie www.xsummit.pl.