Na czym to polega?
Jak było w zeszłym roku?
W poprzedniej edycji udział wzięło ponad 70 uczestników podzielonych na 7 zespołów. Wsperacie tym samym otrzymały trzy fundacje z Lublina. W efekcie powstało wiele rekomendacji i wsparcia dla organizacji.
“Wspaniała energia młodych ludzi, świetny kontakt z organizatorami, MASA pomysłów i inspiracji! Byliśmy pod ogromnym wrażeniem ogromu pracy i zaangażowania wszystkich osób, które zechciały podzielić się z nami pomysłami na innowacyjne wsparcie i promocję wolontariatu w Lublinie” - podsumował wsparcie zespołów w zeszłym roku Aleksandra Kulik z fundacji “Sempre a Frente”.
Co nas czeka w tym roku?
Słuchając uczestników pierwszej edycji oraz nauczeni zeszłorocznym doświadczeniem, organizatorzy zdecydowali się wprowadzić trochę zmian. Oto kilka z nich:
- większe zaangażowanie fundacji - chcemy zaprosić wybrane fundacje na Ceremonię Otwarcia i Zamknięcia, a także na prezentację rozwiązań wyzwania dot. danej fundacji,
- wytyczne, co do rozwiązań - chcemy bardziej precyzyjne określić dane wyzwania, co pozwoli skrócić czas poświęcony na wykreowanie rozwiązań,
- dobór celowy do zespołów - na etapie ankiety zapisu pytamy o doświadczenie w CX, aby zróżnicować zespoły pod kątem doświadczenia. Dodatkowo potencjalnych kapitanów pytamy o doświadczenie w zarządzaniu zespołem, aby odpowiednie osoby były na odpowiednim miejscu,
- mniejsze zespoły - w tym roku limit miejsc na wydarzenie to 60 uczestników. Tym samym wielkość zespołów będzie wynosiła od 6 do 10 osób,
- późniejsze godziny spotkań - wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom - spotkania będą odbywały się o godz.16-16.30,
- nauka oprócz rywalizacji - uczmy się od siebie nawzajem. Po każdym wyzwaniu planujemy udostępniać prezentacje z rozwiązaniami każdego zespołu.
Jak się zapisać?
Aby dołączyć do entuzjastów Customer Experience chcących pomóc fundacjom, należy wypełnić ankietę na stronie https://fuzers.typeform.com/cxwg2024. Zapisy trwają maksymalnie do 31 sierpnia. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie fuzers.com/cxwg.
Podobnie, jak w zeszłym roku, współorganizatorem wydarzenia jest firma konsultingowa Fuzers, którą wspiera agencja Lexden Christophera Brooks - pomysłodawca inicjatywy. Patronem medialnym wydarzenia zaś magzyn "Customer Experience Manager".