- Po prawie 9 latach pracy w konsultingu w Fuzers zdecydowałam się przejść na stronę klienta, by wspierać rozwój doświadczeń klientów i pracowników tego banku. Szukając nowego wyzwania, obawiałam się procesu zmiany, ale życie pokazało, że czasem najlepsze okazje przychodzą same. Tak było i tym razem - wyjaśnia Katarzyna Michalak w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager".
Zdradza, że propozycja pojawiła się po rozmowie na LinkedIn, która szybko przerodziła się w świetne dopasowanie oczekiwań i wartości.
- Czuję, że to właściwe miejsce na ten etap mojej drogi zawodowej, zwłaszcza że Santander kładzie nacisk na holistyczne podejście do Total Experience. Jestem podekscytowana, że będę mogła wnosić swoją wiedzę i doświadczenie, by tworzyć rozwiązania, które realnie wpływają na jakość obsługi i satysfakcję użytkowników - dodaje.
Katarzyna Michalak była prawą ręką Piotra Wojciechowskiego, założyciela Fuzers, przez 8 lat i jest ekspertką w zakresie Customer Journey oraz badań z klientami. Znana z bezkompromisowej jakości analizy danych i doskonałej pracy z głosem klienta. W ciągu swojej kariery w Fuzers odpowiadała za szkolenia, warsztaty i konsultacje.C
Więcej o zwolnieniach w agencji Fuzers w komentarzu "Do wzięcia specjaliści z Fuzers!".