- Kiedy klient czuje się rozumiany i doceniony, staje się lojalnym ambasadorem marki. Taka relacja nie tylko sprzyja wzrostowi sprzedaży, ale też buduje pozytywny wizerunek firmy, co przekłada się na długotrwałą wartość dla obu stron - podkreśla Krzysztof Kasperek.
Klienci w tej branży nie szukają jedynie solidnych maszyn – oczekują partnera, który wesprze ich w realizacji celów biznesowych.
- Chcą maszyny, która nie tylko wykona potrzebne zadania, ale także ułatwi codzienną pracę w trudnych warunkach. W takich chwilach liczą się nie tylko parametry techniczne, ale również indywidualne podejście i szybkie odpowiedzi na pytania, a także efektywne rozwiązywanie problemów - dodaje.
CX w Volvo CE obejmuje całą ścieżkę klienta – od pierwszego kontaktu, przez zakup, serwis, aż po odkupienie maszyn. Każdy z tych etapów to okazja do budowania zaufania i trwałych relacji.
- Naszym celem jest nie tylko sprzedaż maszyn, ale bycie prawdziwym partnerem biznesowym. Rozbudowana komunikacja i bieżące wsparcie pozwalają usprawnić procesy, a także przewidywać przyszłe potrzeby klientów, co umożliwia nam działanie proaktywne - zaznacza szef CX-a u oficjalnego dealera Volvo CE w Polsce.
Innowacyjne rozwiązania, takie jak dedykowane Centrum Obsługi Klienta czy możliwość natychmiastowego wsparcia przez czat, pomagają klientom Volvo CE w codziennej pracy.
- Wprowadzenie takich kanałów kontaktu daje naszym klientom możliwość natychmiastowego wsparcia bez opuszczania placu budowy. Mogą w każdej chwili skontaktować się z naszym zespołem, który sprawnie doradza i rozwiązuje problemy - wyjaśnia Kasperek.C
Cała rozmowa na łamach szóstego numeru magazynu "Customer Experience Manager".