Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

01/2023

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

X SUMMIT - nowe święto CX i EX w Polsce?
We wtorek 29 listopada, w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się nowa, branżowa konferencja X SUMMIT, organizowana przez sprawny.marketing oraz redakcję magazynu „Customer Experience Manager”.
CX w Polsce dorośleje, ale wymagania wobec niego też
Mówienie o tym, że czeka nas trudny rok w gospodarce to już trywializm. Oczywiście, nie będzie łatwo. Od kilku lat jest coraz trudniej...
To był przełomowy rok dla branży
Za nami 2022 rok. Rok, który przyniósł wiele nieoczekiwanych zdarzeń, które zachwiały Polską oraz światem, powodując niestabilność zarówno gospodarczą, jak i geopolityczną...
Nigdy więcej Komfortu
Manipulacyjna komunikacja może spowodować tyle samo problemów, co kiepskie załatwianie spraw. Ale o wiele bardziej może zepsuć reputację. Oto przygoda z Komfort - sklep o zdecydowanie źle ułożonym procesie reklamacyjnym i z fatalną komunikacją, która tylko pogarsza sprawę...
W Allegro każdy jest adwokatem klientów
Uważa, że jeśli firmy chcą budować długoterminowe relacje z klientami, muszą zagwarantować klientom nie tylko dobrą ekonomikę, tj. korzystną cenę, ale też dać im wybór, a także wygodę i gwarancję bezpieczeństwa zakupów...
CX w polskich firmach
Zarządzanie doświadczeniami klienta, czyli Customer Experience Management (CXM) to wciąż nowa kompetencja biznesowa w Polsce. Managerowie CX muszą niekiedy zdefiniować swoją rolę w organizacji, a często tez wykazać się kreatywnym podejściem w relacjach ze współpracownikami, aby z powodzeniem rozwijać w organizacji podejście CX. To grupa, która ma wielki głód inspiracji i przykładów biznesowych...
Jak zarządzać CX w czasach kryzysu?
Jeszcze nigdy tak silnie jak obecnie, konsumenci nie odczuwali towarzyszącego im na każdym kroku napięcia. Choć mogło się wydawać, że pandemia i spowodowany nia strach osiągnął w skali stresu maksymalny poziom - aktualna sytuacja przerosła oczekiwania wszystkich prognostyków...
Nieoczekiwana Pułapka Systemu, czyli Reklamacje 2.0
Czy wraz z rozwojem Customer Experience doświadczenie klienta polskich firm rzeczywiście się poprawia? Firmy twierdzą, że jak najbardziej tak. Klienci, że nie... koniecznie. Skoro jest tak dobrze, to czemu jest tak źle? ....
Strategia win-win-win
Każda firma na świecie gra w jedna z dwóch gier. Pierwsza z nich to gra z sumą zerową, w którejś ktoś musi przegrać, żeby ktoś inny wygrał. Jest to gra, gdzie bieżący wynik finansowy jest wyznacznikiem sukcesu, determinującym wszelakie decyzje biznesowe i ludzkie. Tę grę najłatwiej jest dostrzec pod koniec roku...
Doświadczenia klienta dziś są tak ważne, jak sprzedaż czy marketing
- Rynek to plebiscyt na to, kto wypadnie lepiej, więc jedyną słuszną drogą jest nadążać i projektować tak dobre doświadczenia, aby się utrzymać na powierzchni - przyznaje w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" Kamilla Panusiak, Customer Care Manager w MediaMarktSaturn Polska

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?