Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

01/2025

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Customer Experience jako klucz do przewagi konkurencyjnej
W ostatnich latach Customer Experience (CX) zyskało na znaczeniu w świecie biznesu. Współcześni konsumenci oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów czy usług, ale także pozytywnych doświadczeń na każdym etapie kontaktu z marką. W odpowiedzi na te potrzeby, firma OEX Cursor, we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego, opracowała raport „Customer Experience w Polsce: Trendy, Cele i Kluczowe Inwestycje 2024”...
Podejście OUTSIDE IN na polskim rynku: inspiracje dla sektora B2B i B2C
Polski rynek Customer Experience (CX) rozwija się dynamicznie od około 15 lat, a od premiery książki Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business upłynęła ponad dekada, więc wydawać by się mogło, że idea patrzenia na organizację oczami klienta miała czas okrzepnąć i dojrzeć. Tymczasem wciąż wiele polskich organizacji (niektórzy twierdzą, że 90%!) patrzy na swoje działania wyłącznie przez pryzmat podejścia INSIDE OUT...
Piąta edycja CX Networking o tym, jak działania CX przekładają się na wyniki biznesowe
Pod koniec listopada 2024 roku w Wieży mBanku spotkaliśmy się kolejny raz na CX Networkingu – wydarzeniu organizowanym przez CX House we współpracy z mLeasingiem. Tym razem w grupie ponad 40 praktyków Customer Experience rozmawialiśmy o wpływie CX na utrzymanie klienta B2B i B2C. Było to wyjątkowe spotkanie, w którym wiedza, praktyka i relacje połączyły się w inspirującą całość...
Z CustomerHero stajemy się bohaterami dla firm i ich klientów
Webankieta wprowadza na rynek nową markę i narzędzie, które ma na celu popularyzację nowoczesnego podejścia do zarządzania głosem klienta (Voice of the Customer) i ułatwienie firmom wsłuchiwania się w potrzeby swoich odbiorców. Czy CustomerHero zastąpi znaną markę Webankieta? Jakie są motywy tej decyzji? I jak narzędzie to wyróżnia się na tle globalnych liderów takich jak Medallia czy Qualtrics? Piotr Sadowski zdradza szczegóły dotyczące powstania CustomerHero oraz dzieli się swoją wizją wsparcia firm w stawaniu się bohaterami dla swoich klientów...
Od słów do czynów – czyli jak skutecznie wykorzystać moc prostego języka
Chyba każdy, kto interesuje się CX i komunikacją słyszał o prostym języku i niezwykłym wpływie, jaki ma na jakość i doświadczenia klienta: „Prosty język sprawia, że odbiorca jest w stanie zrozumieć wiadomość w możliwie najkrótszym czasie” ”Więcej osób jest w stanie zrozumieć przekaz właściwie, jest mniejsze prawdopodobieństwo, że zostaniesz źle zrozumiany” „Ludzie lepiej zrozumieją, co piszesz – będzie mniej telefonów i pytań, poświęcisz mniej czasu na wyjaśnienia”. Oszczędność czasu, lepsze zrozumienie, mniej pytań. Skoro tak wiele korzyści, to zapewne warto!...
Wzór na dostarczanie pozytywnych doświadczeń w kanałach digital marketingu
Marka zdobywa przewagę konkurencyjną, dzięki zdolności do budowania silnych więzi emocjonalnych z klientami. Można to nazwać projektowaniem doświadczeń, które są tworzone poprzez historie, treści, obrazy i doświadczenia właśnie, dzięki którym klienci czują, że ich cele i potrzeby są zaspokojone. Za projektowanie doświadczeń odpowiadają w firmach w szczególności dział marketingu i dział Customer Experience. Oba powinny realizować te same cele...
Jak podziękować klientowi za jego feedback?
Najczęściej jesteśmy mocno związani z marką, której udzielamy feedback. Czasem zależy nam, aby firma poprawiła docelowo nasze doświadczenia. Jednak - według “Getting to know your customers”, Forrester, 2019 - 24 proc. klientów doświadcza, że ich feedback jest ignorowany. Natomiast według badania BrightLocal z 2024 roku około 57 proc. konsumentów jest ,,niezbyt” lub ,,w ogóle” chętna skorzystać z usług firmy, która nie odpowiada na recenzje”...
Nie da się oddzielić doświadczeń klientów od doświadczeń pracowników
Nie da się oddzielić doświadczeń klientów od doświadczeń pracowników - mówi Weronika Rosiak- Jedz, ekspertka w dziedzinie Total Experience. To podejście, które łączy Customer Experience i Employee Experience, tworząc spójny ekosystem doświadczeń. Jak firmy mogą wykorzystać tę strategię, aby osiągnąć sukces?...
Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta
Kiedy moja przyjaciółka Magda postanowiła spełnić swoje długoletnie marzenie i zainwestować w elegancką torebkę od pewnej luksusowej marki, oczekiwała czegoś więcej niż tylko wysokiej jakości produktu. Oczekiwała całego doświadczenia – od chwili, gdy przekroczy próg butiku, po obsługę posprzedażową. Jej podróż z marką rozpoczęła się obiecująco – uśmiechnięta, miła i zaangażowana obsługa, spersonalizowane doradztwo i szampan serwowany podczas zakupów...
True North
Lubię koncepcję „prawdziwej północy”. Dla mnie oznacza coś więcej niż nadrzędny cel czy idealny stan – to stały punkt odniesienia, szczególnie cenny w chwilach niepewności lub codziennego chaosu, gdy priorytety łatwo mogą się zatracić...
CX to pracownicy, klienci, relacje i emocje
Jego zdaniem CX to coś więcej niż strategia – to fundament sukcesu. - Relacje z klientami i emocje, jakie towarzyszą ich doświadczeniom, potrafią znacząco wpłynąć na rozwój firmy. Jeśli inwestujemy w CX, budujemy trwałą wartość, która opłaca się zarówno biznesowo, jak i wizerunkowo – podkreśla. Doradza przy tym Customer Experience Managerom, aby nigdy nie zapominali, że za każdym numerem w badaniu NPS stoi człowiek, a dane powinny prowadzić do realnych zmian, które klienci odczują. Na 10 pytań odpowiada Mirosław Korszeń, Customer Experience Director w Amica Group

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?