Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

02/2023/CXM

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

A gdyby tak wszyscy w firmie byli odpowiedzialni za CX?
Dlaczego budowa koncentracji na kliencie jest tak trudna? Dlaczego, pomimo wielu starań i działań, wyniki wielu organizacji w obszarze klientocentryczności przynoszą nie takie efekty, jakich oczekujemy? Dlaczego w niektórych firmach budowanie Customer Experience, z każdym nowym menedżerem za każdym razem, robi się jakby od nowa?
Radek Matuszewski: Zarządzam firmą, która jest pracowniczo-centryczna
Nie lubi, kiedy mówi się do niego ”Panie Prezesie”. Woli za to tytuł generalnego influencera. Jest współtwórcą kultury DBAM, stawiającej pracownika w centrum uwagi, bo - jak twierdzi - kultura pracy jest totalnie niedowartościowana. I choć stoi na czele firmy, która zatrudnia już ok. 450 osób, nie ma własnego gabinetu, nie ma własnego miejsca parkingowego, nie ma też głosu decydującego w wielu istotnych dla firmy sprawach, a zaproszonym gościom sam przygotowuje kawę... Rozmowa z Radkiem Matuszewskim, prezesem Groupe SEB Polska...
Leadership w Customer Experience to nie puste słowa
Myli się ten, kto uważa, że podejście Customer Experience (CX) można wdrożyć w organizacji, a przynajmniej, że można to zrobić szybko i łatwo. Mamy przykłady na rynku polskim, gdzie próby zmiany kursu organizacji z nastawionych na marketing produktowo-cenowy w kierunku marketingu powiązanego z doświadczeniami klientów trwają od lat...
Firmy doradcze i konsultanci CX
Dysponują szeroką wiedzą na temat Customer Experience (CX), Employee Experience (EX) czy nawet Patient Experience (PX). W dużym stopniu to dzięki nim polskie firmy stają się klientocentryczne...
Customer Leadership in Society 5.0
The ability to deconstruct products and services to create new customer experiences, addressing their needs and careabouts in radical new ways, will be critical to success in the new digital world...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?