Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

03/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Badania online mogą dostarczyć odpowiedzi w wielu obszarach– od kwestii marketingowych, przez sprzedażowe i UX, aż po analizę satysfakcji klientów
Jakie są główne zalety przeprowadzania badań online dla klientów? Jakie techniki zbierania danych online okazują się najbardziej skuteczne w praktyce i jak zapewnić reprezentatywność i wiarygodność wyników badań online? Wyjaśnia Piotr Wojnarowicz, prezes i współtwórca platformy badawczej YourCX...
Dojrzałości CX Governance: badać czy nie badać?
„Badać czy nie badać” jest pytaniem retorycznym. Bo zawsze lepiej jest wiedzieć! Orientować się, rozumieć. Lepiej niż się domyślać lub szacować – szczególnie w biznesie...
Nie ma Customer Experience bez Employee Experience
Przekonuje, że poprzeczka, jaką sobie stawiają producenci tech- nologii, ale też zdrowa konkurencyjność w różnych branżach, zdecydowanie pcha te firmy w kierunku konieczności dbania o jeszcze większą spójność w doświadczaniu - całego cyklu experience, w jaki uwikłana jest organizacja... Rozmowa z Mikołajem Zaleskim, Senior Solutions Managerem CX/EX w NTT DATA
Synergia automatyzacji i personalizacji: klucz do doskonałego Customer Experience
Raporty trendów w Customer Experience to niezwykle ważny element. Mają one przede wszystkim inspirować do wprowadzania innowacji w obszarze CX. W raporcie „Rewolucja czy ewolucja doświadczeń klienta” wydanym przez firmę Brandly360, w sekcji dotyczącej trendów CX w e-commerce pojawia się ciekawa infografika, pokazująca istotne elementy w tworzeniu CX w niedalekiej przyszłości...
Total Journey, czyli ścieżka klienta i pracownika w jednym
Coraz częściej mówi się o tym, że firmy dbające zarówno o doświadczenia klientów (Customer Experience), jak i pracowników (Employee Experience) osiągają lepsze wyniki finansowe, operacyjne, wizerunkowe. Coraz częściej mówi się także o strategicznym zarządzaniu CX i EX w ujęciu całościowym, czyli o Total Experience (TX)...
Sztuczna inteligencja i Customer Journey: nowe szanse i stare ograniczenia
Coraz częściej zadajemy sobie pytanie, czy i na ile sztuczna inteligencja pozwoli usprawnić zarządzanie doświadczeniami klienta. Szczególnie interesującym zagadnieniem jest wykorzystanie możliwości AI do mapowania doświadczeń klienta...
Współczynnik ściemy
Przez ostatnie lata w większości firm i niektórych organizacjach pożytku publicznego odbyła się prawdziwa rewolucja, jeśli chodzi o sposób pisania tekstów skierowanych do klientów. Stało się wiedzą powszechną, że należy używać prostych i zrozumiałych słów zamiast branżowego żargonu...
Blaski FELIETON i cienie AI w CX
Od kiedy problemem przestał być brak informacji zwrotnych od klientów, a stał się nim ich nadmiar, trudno wśród specjalistów CX znaleźć osoby sceptycznie nastawione do sztucznej inteligencji (AI) – zwłaszcza w zakresie jej możliwości obliczeniowych oraz potencjału uczenia maszynowego...
Toolbox i Playbook nie tylko dla specjalistów Design Thinking?
Obok zdobywania doświadczenia w pracy, książki i artykuły stanowią dla mnie kluczowe źródło wiedzy i inspiracji w obszarze Customer Experience. Tym razem miałem okazję zapoznać się z dwoma wyjątkowymi pozycjami, które skupiają się na procesie Design Thinking. Mowa o „The Design Thinking Toolbox” oraz „The Design Thinking Playbook”, autorstwa Michaela Lewricka, Patricka Linka oraz Larry’ego Leifera...
Stawiając na CX, budujemy przewagę rynkową
Jest pewna, że inwestycja w CX opłaca się absolutnie wszystkim, że to sytuacja typu win- win. Dodaje przy tym, że dostarczając klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z produktów czy usług, firmy zdobywają ich zaufanie i budują z nimi więź, która potem pozwoli utrzymać wzajemną relację, gdy coś pójdzie nie tak. Błędy - wyjaśnia - zdarzają się każdemu, ale nie każdemu je wybaczamy. Na 10 pytań odpowiada Natalia Pielowska, Customer Experience Director w Szopex-Dutkiewicz...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?