Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

04/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Na miękko czy na twardo, czyli jak podejść do transformacji CX w organizacji?
Prawie każda organizacja, która zajmuje się doświadczeniami klienta chciałaby z fazy początkowej przejść jak najszybciej do pełnego wykorzystania głosu klienta, a także - a może przede wszystkim - widzieć jak najszybciej i jak najwięcej biznesowych efektów swoich działań. Niestety CX nie oferuje szybkich efektów. Dlaczego? Bo aby osiągnąć efekt skali w działaniach i widoczne efekty, wymaga transformacji organizacji, czyli zmiany sposobu jej pracy...
Na skali NPS daję 9 konferencji X SUMMIT
Nie w listopadzie a w czerwcu odbyła się trzecia edycja X SUMMIT - największego w Polsce wydarzenia poświęconego... no właśnie. Punktem zapalnym dwa lata temu był głód wiedzy na temat Customer Experience, czyli doświadczeń klientów. Prorocze jednak okazały się słowa Richarda Bransona: „Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zadbają o klientów”...
Sekrety FEEDBACK WALL, czyli co uczestnicy X SUMMIT pisali o wydarzeniu?
W sercu przestrzeni networkingowej tegorocznej edycji X SUMMIT umieszczona została konstrukcja FEEDBACK WALL, której nie sposób było nie zauważyć ze względu na jej rozmiar - była dwustronna, a każda strona miała 4 metry długości i 2 metry wysokości! Na tej olbrzymiej „ścianie” zbierane były na bieżąco refleksje uczestników konferencji...
III edycja konferencji X SUMMIT w opiniach uczestników
Jak co roku, na łamach magazynu, publikowane są opinie uczestników kolejnej edycji konferencji X SUMMIT. Opinie, które uczestnicy zamieścili w social mediach. Oczywiście to tylko kilka wybranych z tych, które się pojawiły...
Nasze podejście do relacji z klientem jest dość unikalne
Z firmą KRUK związana jest już dwie dekady. Kiedyś pracowała „na słuchawce”, dziś kieruje departamentem odpowiedzialnym za strategię marki i rozwój produktów. I choć w nazwie departamentu nie ma słowa Customer Experience - to właśnie CX jest jednym z jego kluczowych elementów... Rozmowa z Małgorzatą Krokoszyńską, kierowniczką Departamentu Strategii Marki i Rozwoju Produktów w KRUK S.A.
Oksfordzka debata na temat badania emocji klientów
Za nami czwarta edycja eventu branżowego – CX Networking organizowanego przez CX House. 55 praktyków Customer Experience spotkało się 10-go czerwca br. w Wieży mBanku przy Prostej w Warszawie w dwóch celach: nawiązać i wzmocnić relacje z innymi Customer Experience Managerami, dyrektorami i specjalistami oraz wziąć udział w debacie oksfordzkiej na temat badania emocji klientów i zastosowania w biznesie nowego wskaźnika EVI – Emotional Value Index...
Jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów?
Okazuje się, że nadal budowanie i wdrażanie strategii zarządzania doświadczeniami klientów jest dla wielu firm ogromnym wyzwaniem. Obszar ten zyskuje coraz większą uwagę przedsiębiorców i nie tylko, ale decyzje najczęściej podejmowane są w oparciu o badania i doświadczenia z innych krajów lub intuicję zespołów zaangażowanych w rozwój CX. Ewidentnie brakuje rzetelnych badań opartych o polskie realia...
Czy strategia CXM jest firmom potrzebna?
Dla większości osób pracujących w organizacjach czy to prywatnych, czy państwowych, posiadanie strategii organizacji, strategii sprzedaży, finansów, marketingu, public relations itd. wydaje się czymś naturalnym. Realizacja strategii jest miarą wykonania ich celów w pracy...
Przychodzi marketing do CX: Przypadek Webankiety i Psiego Patrolu
Cykl „Przychodzi marketing do CX”, czyli najeżone przykładami z życia firmy opowieści o tym, że współpraca działów marketingu i Customer Eperience wcale nie musi być trudna, znany do tej pory ze stron LinkedIn, przenosi się dodatkowo na łamy „Customer Experience Managera”. W tym wydaniu Odcinek 1., a wraz z nim - tylko na platformie INSIGHT - złote rady do wykorzystania od zaraz w każdej firmie...
Absolutnie nie mamy się czego w Polsce wstydzić, bo nie odstajemy od świata
Ta rozmowa rozpoczyna nowy cykl zatytułowany „Konsultanci i doradcy”. Jego celem jest prezentacja konsultantów i firm doradczych specjalizujących się – ogólnie rzecz ujmując – w Customer Experience (CX)... Rozmowa z Martą Łukawską-Daruk i Aleksandrą Jagiełło-Bono, partnerkami zarządzającymi butikowej firmy doradczej CustomerMatters
Intuicja w badaniach i projektowaniu
W swojej zawodowej praktyce nierzadko spotykam się z cokolwiek mieszanym stosunkiem do wartości intuicji w procesie projektowym. Pomyślcie przez moment. Czy można bazować decyzje projektowe jedynie na intuicji? Czy zawsze potrzebne są badania z klientami? Kiedyś byłam przekonana, że bez badań ani rusz. Dziś nie jestem już tego taka pewna...
EAA, WCAG, A11y – skróty, z którymi świat CX musi się szybko zaprzyjaźnić
Oscar Wilde powiedział kiedyś, że sarkazm jest najniższą formą dowcipu. Mógłbym zapożyczyć tę konstrukcję, żeby stwierdzić, że odwołanie się do aktu prawnego jest najniższą formą argumentacji. Tym razem nie uda się od tego uciec, bo kontekst prawny jest w tym przypadku istotny...
Bądźmy uszami i oczami naszych klientów
Jej zdaniem to klienci definiują, jak wygląda rynek, kreują trendy i to, w którym kierunku rozwija się firma. To właśnie dzięki klientom wiemy, co w naszej firmie nie działa, co jest dobre i co jest naszym wyróżnikiem... Na 10 pytań odpowiada Lena Budzisz, Customer Experience Lead w EWL Group

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?