Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

05/2022

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Czas na... Europę!
Oddaję w Wasze ręce piąty już numer magazynu. Co w nim? Obiecane DOSSIER na temat doświadczeń pacjenta, czyli #PatientExperience. Swoją wiedzą podzieliły się m.in. LUX MED i PZU Zdrowie...
CX to jednak wszystko...
W czwartym numerze magazynu “Customer Experience Manager” ukazały się dwa artykuły. Pierwszy zatytułowany “CX to nie wszystko” autorstwa Dominika Cisonia z Heretto, drugi zaś zatytułowany “Transformacja CX do BX na ludzkich zasadach” autorstwa Rafała Kamińskiego z Kantar Polska...
Hiperpersonalizacja, samoobsługa i sztuczna inteligencja
Mimo że Polska i Hiszpania znajdują się na tym samym kontynencie, to podejście do klienta w obu krajach jest nieco odmienne.
Jak zorganizować Dzień Doświadczeń Klienta?
Dzień Doświadczeń Klienta, czyli tak zwany CX Day, to koncepcja stworzona i rozwijana przez Customer Experience Professional Association (CXPA), której celem jest m.in. promowanie idei klientocentryczności i zarządzania doświadczeniami klienta...
Jaka jest dojrzałość CX w amerykańskich firmach?
Qualtrics XM Institute opublikował nowy raport dotyczący dojrzałości CX w organizacjach w USA. Zbadano 168 managerów CX w firmach, w których pracuje powyżej 1 tys. osób...
DOSSIER
Wszystko co warto wiedzieć o Patient Experience...
Dialog z pacjentem i wsłuchiwanie się w jego głos to dzisiaj fundament operacyjny
Rozmowa z Iwoną Radko-Jarosińską, dyrektorem Pionu Doświadczeń Pacjenta w LUX MED...
Zmiany zaczynają się od... prezesa!
Prezes świadomy trendów na rynku i działań konkurencji widzi, że gra o klienta toczy się od dawna nowymi metodami. To, co jeszcze kilka lat temu zarezerwowane było dla największych podmiotów na świecie, teraz stało się codziennością firm w każdej branży...
Kogo zapytasz, taką dostaniesz odpowiedź
Ile wywiadów trzeba przeprowadzić, żeby próbę uznać za reprezentatywną? Czy na podstawie rozmów z ośmioma użytkownikami można przenieść wnioski na wszystkich klientów?
Customer Experience w małej firmie
Zarządzanie doświadczeniami klientów wciąż jest pewną nowością w zarządzaniu firmą, a szczególnie małą...
Zadania i wyzwania działów CX
Kiedy firma staje przed wyzwaniem zbudowania działu CX, reorganizacji już istniejącego zespołu lub zmiany w ramach obowiązującej struktury organizacyjnej – pojawia się szereg pytań...
Jak wykorzystać Google Maps, aby poprawić CX?
Dzisiaj Customer Experience (CX), czyli doświadczenia klientów to jeden z podstawowych czynników sukcesu na rynku...
Aplikacje przyspieszają transformację w obszarze doświadczeń klientów
Rozmowa z Emilem Waszkowskim, szefem działu Digital Consulting oraz Łukaszem Okońskim, Product Design Lead z Future Mind...
Zmianę kultury organizacyjnej na prokliencką trzeba zacząć... od siebie
Jeśli ambicją firmy jest zbudowanie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej konieczne jest skupienie się na tym, co stanowi wartość dla klientów...
Dawaj obietnice, jeśli wiesz, że ich dotrzymasz
Standardowo na dobry koniec numeru... 10 pytań do. Tym razem swoimi inspiracjami, rekomendacjami i poradami dzieli się z czytelnikami magazynu Karol Tondera, dyrektor Pionu Jakości i Sprzedaży Grupy Scanmed...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?