Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

05/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Transformacja klientocentryczna to nie jest projekt, który można uznać w pewnym momencie za zakończony
Rozmowa z Anną Dunajewską, zarządzającą obszarami doświadczeń klientów, CRM oraz sprzedaży online w Volkswagen Financial Services...
2x7, czyli kluczowe wyzwania w podejściu Customer Experience
W świecie zarządzania doświadczeniami klienta (Customer Experience - CX) wielu ekspertów i autorów artykułów źródeł nadal nie rozdziela dwóch pojęć: CX Governance i CX Management. Choć oba te terminy są ze sobą ściśle powiązane, dotyczą różnych aspektów podejścia Customer Experience i powinny być traktowane oddzielnie...
Jak skutecznie wykorzystać badania satysfakcji do zapobiegania churn?
Churn, czyli zjawisko odpływu klientów, jest jednym z największych wyzwań, przed którymi stoją firmy w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Utrata klientów nie tylko obniża przychody, ale również zwiększa koszty związane z pozyskaniem nowych. W efekcie, zapobieganie churnowi staje się kluczowym elementem strategii każdej organizacji, która chce utrzymać swoją pozycję na rynku...
Nasz Customer Care to więcej niż obsługa klienta
Od początku swojej drogi zawodowej jest związana z obszarem opieki i rozwoju klienta. Transformuje klasyczne podejście do obsługi, stawiając właśnie na rozwój i budowanie wartości zarówno po stronie klienta, jak i po stronie firmy i jej pracowników... Rozmowa z Anną Koman, Vice President ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet
Satisfaction washing – nowy trend w Customer Experience
Żyjemy w erze wskaźnikowania wszystkiego. Chcemy mierzyć, badać i wyciągać wnioski. Pytanie czy zawsze trafne? Coraz częściej można spotkać sytuacje, w których widać presję na wynik badania, nawet gdyby jego pomiar miał być wykonany błędnie (Sic!). Mieliśmy pokazać, że robimy coś w temacie, to robimy. Mieliśmy dowieźć wynik to dowozimy. Ku chwale naszej, naszych przełożonych, zarządów, firmy...
Dlaczego czasem mniej znaczy więcej? Customer Lifetime Value w praktyce
Żyjemy w czasach paradoksów – z jednej strony firmy są coraz bardziej świadome roli Customer Experience (CX), a z drugiej – mierząc się z koniecznością cięcia budżetów – niejednokrotnie optymalizują swoje działania kosztem właśnie doświadczeń konsumentów. W ramach akwizycji nowych użytkowników, bądź też komunikacji z tymi aktualnymi, firmy idą na skróty. Zamiast mapować ścieżki klientów i śledzić ich krótkoterminowy, jak i długoterminowy performance – skupiają się na tu i teraz...
Przychodzi marketing do CX: Dlaczego nie warto obiecywać klientom Disneylandu, kiedy stać nas co najwyżej na wycieczkę do parku
Krótka opowieść o budowaniu przez marketing oczekiwań, którym potem trzeba sprostać w codziennych relacjach z klientem...
O emocjach z perspektywy Customer Experience Management
Temat emocji rozgrzewa polski CX-owy rynek. I słusznie, ponieważ gdyby nie emocje, nie byłoby mowy o Customer Experience. To emocje, jakie towarzyszą konsumentom podczas poszukiwania, zakupów oraz użytkowania produktów i usług wpływają na to, jak zapamiętają doświadczenia w kontakcie z marką...
Badania nigdy nie były tak łatwe/trudne*
Badania satysfakcji nigdy nie były bardziej dostępne i efektywne kosztowo, nawet dla mniejszych firm. Wielość narzędzi do tworzenia i dystrybucji ankiet jest niebywała, a większość z nich pozwala realizować ankiety online nawet bezpłatnie – oczywiście do określonej skali. I to bez istotnych kompromisów w kwestii funkcjonalności oprogramowania od strony technicznej, badawczej, czy analitycznej...
95 proc. praktyki
Mój kolega Petter Abrahamsen, emerytowany oficer Norweskiej Marynarki Wojennej podzielił się ze mną jakiś czas temu pewną obserwacją...
Słuchanie głosu klienta wzmaga empatię wobec klientów
Nie ma najmniejszych wątpliwości, że warto inwestować w Customer Experience, bo - jak twierdzi - CX to klienci, a klienci to fundamenty biznesu. I dodaje, że bez klientów nie ma biznesu i nie ma zysku. Zdradza przy okazji, że jeśli firma chce jeszcze bardziej angażować pracowników do realizacji inicjatyw CX, to powinna dzielić się z nimi na okrągło głosem klienta, bo - przyznaje - to wzmoży ich apetyt na sukces klienta. Na 10 pytań odpowiada Piotr Sadowski, co-owner & Chief Evangelist w Webankieta...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?