Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

06/2022

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

To już ostatni numer magazynu... w tym roku!
Przekazuję w Wasze ręce szósty (tak, s-z-ó-s-t-y) i zarazem ostatni numer magazynu... w 2022 roku! Można by powiedzieć - udało się. Ale... Nie będę wówczas fair wobec siebie i wszystkich, którzy byli (i są) w ten projekt zaangażowani...
Jaka będzie przyszłość zarządzania doświadczeniami klientów?
Jak wynika z Raportu PZU „Customer Experience - z klientem na dobre i złe”, sprostanie oczekiwaniom klientów będzie wymagało dostarczenia spójnych i w pełni omnikanałowych doświadczeń.
Uczestnicy wyszli z pewnym niedosytem
Drugiego dnia festiwalu insightów i innowacji INSUMMIT, odbył się panel CX. Był wisienką na torcie spośród wszystkich innych wystąpień...
Alternatywa dla NPS?
Ostatnio wśród osób związanych (a nawet nie) z Customer Experience Management wrze jeden temat: wady i zalety Net Promoter Score® (w skrócie NPS®).
Sztuczna inteligencja i dbanie o planetę, to przyszłość CX
Customer Experience w dzisiejszym świecie, to technologie i wiedza o kliencie, którą organizacje powinny wykorzystywać do budowania i wzmacniania swojej pozycji na rynku...
Nie mamy innego wyjścia, jak orientacja na klienta
Rozmowa z Aleksandrą Agatowską, prezes PZU Życie...
Customer Experience jest podejściem win-win
Na co dzień odpowiada m.in. za proces Customer Experience Management, choć w ostatnim czasie kładzie coraz większy nacisk na Employee Experience. Wierzy przy tym, że roląCX jest właściwe zidentyfikowanie potrzeb u odbiorców wewnętrznych, by mogli oni lepiej zarządzać doświadczeniami klientów zewnętrznych...Rozmowa z Ewą Wolską, dyrektorem Customer Experience Management & Marketingu B2B w Grupie Pracuj
DOSSIER Wszystko o trendach na 2023 rok...
Z racji tego, że to ostatni numer “Customer Experience Managera” w 2022 roku, postanowiliśmy opracować DOSSIER na temat trendów na 2023 rok. Tym samym zapytaliśmy CX managerów, członków zarządów, dyrektorów, konsultantów i doradców CXowych, co ich zdaniem może wydarzyć się w 2023 roku...
Czy NPS się skończył?
„NPS się myli”. „NPS to wątpliwa metoda zarządzania korpo”. „Brzydka prawda o ankietach NPS”. „NPS jest do bani”. „NPS się skończył”. To tylko niektóre z tytułów artykułów i wypowiedzi na ten temat z ostatnich miesięcy i lat. Czy to hejt, czy merytoryczne zarzuty wobec najmodniejszego wskaźnika satysfakcji (lojalności) klienta?...
Jak liczyć opłacalność CX?
O tym, że przed CX managerami czas pełen wyzwań, nikogo nie trzeba przekonywać. Nie ma wątpliwości, że gospodarkę czeka spowolnienie. O ile nie recesja. Na pewno wiele firm już bardzo uważnie przygląda się swojemu rachunkowi wyników. Spodziewając się spadku sprzedaży albo nawet reagując na spadek sprzedaży, firmy będą szukać oszczędności po stronie kosztowej. Co to oznacza dla managerów CX? ...
4 błędy, które ograniczają efektywność szkoleń CX
Pomimo tego, że firmy digitalizują się na potęgę, kontakt pracownika z klientem, czyli człowieka z człowiekiem, będzie nadal istotny. A kto wie, czy nie bardziej niż do tej pory. Rozwijając dalej ten wątek podkreślić należy, iż każdy profesjonalista, ale i fascynat amator, w obszarze Customer Experience wie, że ważnym dla powodzenia w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku są zachowania i postawa pracowników...
Kłopoty z trendami
Mam z trendami pewien kłopot, a nawet kilka. Podążanie za trendami ma pomóc w budowaniu wyróżników, które mają dać danej firmie szansę, żeby odskoczyć konkurencji, prawda? I tu pojawiają się następujące pytania...
CX to inwestycja, która szybko się zwraca
Od czterech lat związany z Grupą Digital Care. Początkowo jako Quality Manager. Ostatnio awansował na stanowisko Head of Customer Experience i tym samym odpowiada za obszar CX w każdej spółce w grupie. Monitoruje kluczowe obszary, bada opinie klientów, optymalizuje ścieżki klientów, systemy obsługowe, portale klientów, aplikacje, a do tego realizuje badania...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?