Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

06/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

2x7, czyli kluczowe wyzwania w podejściu Customer Experience
Pierwsza część artykułu we wrześniowo-październikowym wydaniu „Customer Experience Managera” skupia się na 7 kluczowych wyzwaniach związanych z CX Governance (CXG) - strategicznym podejściu do budowania kompetencji organizacji w zakresie zarządzania doświadczeniami klienta.*...
Chcemy, żeby CX wyróżniał nas na tle konkurencji
Jego rolą jest nie tylko rozumienie problemów klientów, ale także inicjowanie zmian w firmie w podejściu i procesach. To więcej niż reagowanie na skargi - zaznacza. I dodaje, że to przewidywanie przyszłych potrzeb i ciągłe doskonalenie...Rozmowa z Krzysztofem Kasperkiem, Head of Customer Experience u oficjalnego dealera Volvo CE w Polsce.
Customer Experience World Games - gra o dobro
Na przełomie września i października odbyła się druga polska edycja Customer Experience World Games (CXWG), organizowana przez firmę Fuzers – na bazie pomysłu Lexden CX. Specjaliści z branży zarządzania doświadczeniami klientów rywalizowali zespołowo o tytuł Mistrza Customer Experience World Games...
Jak budować doświadczenia klientów w branży ubezpieczeniowej?
W ostatnich latach zarządzanie doświadczeniami klientów odmienia się przez wszystkie przypadki. To bardzo dobra informacja, ponieważ Customer Experience Management to nie tylko hasło, które warto mieć w strategii firmy, ale przede wszystkim realne działania i długoletnia inwestycja dla organizacji...
Potrzeby w strategii Customer Experience
LinkedIn uaktualniony, lajki pod postem o nowym stanowisku powoli przestają przyrastać, a skrzynka mailowa zaczyna zapełniać się „bezinteresownymi” zaproszeniami na kawę od konsultantów. To już oficjalne: Jesteś Customer Experience Managerem. A to oznacza, że już wkrótce na którymś spotkaniu z szefem padnie zdanie: „Wiesz, musimy przygotować jakąś strategię”...
Przyszłość Customer Experience w obliczu technologii, innowacji i zmieniających się potrzeb klientów
Rok 2025, w ocenie wielu ekspertów, może stać się przełomowym momentem dla firm na całym świecie. Przed organizacjami stoi wyzwanie, jak wprowadzać technologie, które zarówno wspierają zaawansowane procesy CX, jak i pozwalają klientom czuć się komfortowo i bezpiecznie...
W zakresie zarządzania CX i EX przyszedł moment prawdy
Przez ostatnie kilkanaście lat pracowała i pracuje dla takich firm, jak IKEA, Orlen, Groupe SEB, Netia, Pracuj.pl, Generali, mBank, Roche, Marcopol, Vision Express. Nie ma wątpliwości, że CXM i EXM firmom się opłaca. Nie ma też wątpliwości, że Customer Centric Culture i Human Leadership są dziś kluczowymi elementami klientocentrycznej organizacji i że to one tworzą fundament, na którym buduje się pozytywne doświadczenia zarówno klientów, jak i pracowników...
(Nie)widzialny CX
Jeszcze kilka lat temu w plebiscycie na maskotkę polskiej branży CX, żyrafka Joshie pewnie nie miałaby sobie równych. Joshie była prawdziwą gwiazdą salonów – żadna konferencja czy CX-owe szkolenie nie mogły się obyć bez nawiązania do wakacyjnych przygód sympatycznego pluszaka w hotelu Ritz-Carlton...
Klątwa wiedzy na drodze najlepszych doświadczeń klienta
Im lepiej znasz swój produkt, tym trudniej przewidzieć ci problemy, z jakimi może zmagać się klient podczas jego użytkowania. Brzmi jak paradoks? Nazywamy to klątwą wiedzy – czyli błędem poznawczym, który może zniekształcać nasze postrzeganie rzeczywistości...
CX to gra zespołowa i odpowiada za niego cała firma
Jego zdaniem bezdyskusyjnie warto inwestować w CX, bo - jak stwierdza - to się po prostu opłaca. - Czy to poprawiając doświadczenia w obsłudze klienta, które można realnie zwymiarować - w postaci kosztów obsługi kontaktów z CC, czy też poprawiając proces zakupowy w digitalu i później widząc, że klienci to zauważają, a konwersja rośnie - przyznaje. Na 10 pytań odpowiada Bartek Stachewicz, Web&App Department Manager w x-komie...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?