– W ostatnich latach pracowałem z wieloma międzynarodowymi korporacjami wykorzystując w projektach nowe technologie, algorytmy i sztuczną inteligencję. Jednak obszar CX jest mi szczególnie bliski. Dostępne obecnie źródła danych oraz nowe technologie pozwalają dostarczać kompleksowe rozwiązania na skalę, o której dekadę temu mogliśmy tylko pomarzyć – przyznał nowy szef CX.

Marek Kempka ma ponad 25-letnie doświadczenie w badaniach rynku, marketingu, zarządzaniu kategorią, analityce programów lojalnościowych czy shopper insights. Pracował po stronie takich globalnych klientów jak Unilever czy Geant. W MEMBR zajmował stanowisko Research Directora, a w Nielsen, jako Customer & Shopper Insights Director, odpowiadał globalnie za wdrażanie nowych technologii do badań shopperowych oraz współpracę z kluczowymi klientami w regionie Europy. Ostatnie 2 lata swojej kariery poświęcił pracy w technologicznym startupie z Singapuru, działającym w obszarze category managementu.

Więcej informcji o awansach, zwolnieniach, transferach – na platformie INSIGHT, w dziale Kariera.