– Zgromadziliśmy przedstawicieli na wysokich stanowiskach decyzyjnych, co gwarantuje strategiczny wymiar dyskusji. Mocna agenda i udział ekspertów z różnych branż to gwarancja solidnej dawki wiedzy oraz wartościowej, cross-sektorowej wymiany doświadczeń – zaznacza Marek Rychter.

Dodaje, że na miejscu obecni będą również przedstawiciele Qualtrics XM – globalnego lidera w technologii zarządzania doświadczeniami.

– W tym Adriana Piazza (Customer Experience Strategist), co stanowi doskonałą okazję do międzynarodowego dialogu - podkreśla.

Konferencja „Jak AI wpływa na zarządzanie doświadczeniami klienta?” odbędzie się 15 kwietnia w Warszawie. Skierowana jest do liderów zarządzania CX na poziomie C-level oraz profesjonalistów z branż retail, energetycznej i finansowo-bankowej. Wydarzenie otworzy Marcin Sulikowski (Hycom), który przedstawi rolę sztucznej inteligencji jako wspólnego mianownika innowacji w biznesie. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Adriana Piazza (Qualtrics), Patrycja Marcinkowska, Anna Męczyńska (Leroy Merlin), Magdalena Barwińska (E.ON), Katarzyna Korsak (Hycom), Lucyna Dziewa (Hycom) i Błażej Dawidson (Hycom), którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i case studies.

Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie https://hs.hycom.digital/experience-management-w-dobie-ai. Liczba miejsc jest ograniczona, a potwierdzenie uczestnictwa zostanie wysłane do 7 kwietnia. Organizator informuje, że wydarzenie będzie prowadzone głównie w języku polskim, z wybranymi prelekcjami w języku angielskim.C

Patronem medialnym konferencji jest magazyn "Customer Experience Manager". 

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone