Motywem przewodnim dzisiejszego wydarzenia są empatia i emocje. Pojawią się zatem goście, którzy w swoich webinarach i wystąpieniach będą poruszać właśnie te tematy. Zespół Customer Experience w Nationale-Nederlanden Polska zaprosił: Izabelę Misztal z Fuzers, która opowie o empatii na odległość, czyli jak budować doświadczenia klienta, Mirosława Manelskiego, który przybliży (w rozmowie z Dominikiem Seroczyńskim) temat empatii i emocji w świecie online oraz Tomasza Piekota, który odpowie na pytanie, czy ze starych poradników pisania listów można się nauczyć empatii i relacyjności. Ponadto Katarzyna Winter-Tomaszewska i Justyna Marcinczak z zespołu CX Nationale-Nederlanden Polska, poruszą tajemniczy temat zdrad i romansów w relacji z klientem.

Na zdjęciu zespół Customer Experience Nationale-Nederlanden: Katarzyna Winter-Tomaszewska, Paweł Raczkowski, Urszula Gołaszewska-Kroenke, Justyna Marcinczak, Marlena Baczyńska, Bartosz Sułkowski, Agnieszka Giemza.