Nie istnieje jeden uniwersalny przepis na wyjątkowe #CustomerExperience.
Nawet w obrębie jednej branży ścieżka zakupu konkretnych produktów może diametralnie się od siebie różnić, a co za tym idzie – rozwiązania, które sprawdzają się u innych, w przypadku Twojej działalności mogą być zupełnie nieprzydatne...
Joe Doria na łamach Computerworld pokusił się o przedstawienie 6 punktów, które warto wziąć pod uwagę i (koniecznie!) dopasować je do swojego modelu biznesowego:
- Jasna strategia działania.
- Inwestycja w odpowiednie technologie.
- Digitalizacja i integracja kanałów dotarcia.
- Wyróżnienie poprzez innowacje.
- Wykorzystanie (wszystkich) punktów styku.
- Troska o swoich pracowników.
Zachęcam do przeczytania całego artykułu (link: https://www.computerworld.com/article/3688349/the-six-degrees-of-customer-experience.html). Podczas projektowania cyfrowych doświadczeń i tworzenia systemów dla naszych klientów, zwracamy szczególną uwagę na to, by stały się one jednocześnie ich wartością dodaną; czymś, co odróżni ich produkt czy usługę od pozostałych na rynku.
Teresa Męcińska-Grzanka
Chief Sales Officer (CSO), SOFTIQ